Média

Azt mondják az érintett médiacégek, nem tárgyaltak Andy Vajnával

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2016. 02. 27. 11:57

A 24.hu-nak a Tematic Media Group ügyvezetője és a Story TV-t működtető cég vezérigazgatója is azt mondta, nem igaz, hogy tárgyalnának Andy Vajnáékkal.
Korábban a témában:

Érdekel a content marketing?


Jelentkezz a márciusban induló képzésre!

A hírbe hozott cégek azt állítják, hogy tévesen írta a Népszabadság, illetve a NOL.hu, hogy az Andy Vajna kormánybiztos tulajdonában lévő MBC (Magyar Broadcasting Co. Kft.) érdekeltségébe tartozó TV2 tárgyalásokat folytat a Sláger TV-t, valamint a SportKlubot és a Fishing and Hunting horgász- és vadászcsatornát, továbbá az ismeretterjesztő DoQ-t, és mostanában a rádiós piacot is jócskán felrázó, Sláger FM-et is működtető Tematic Media Grouppal, valamint a Story tévécsatornákat és a Galaxy TV-t is működtető Project029 Kft.-vel egy lehetséges felvásárlásról.

Tematic Media Group: nem volt kapcsolatfelvétel

A lap ugyan azt írta, hogy a „Tematic-cable” (helyesen egyébként Tematic Media Group) ügyvezetője „állítólag nem zárkózott el, folynak a puhatolózó tárgyalások Vajnáékkal”, a 24.hu viszont telefonon utolérte a Tematic Media Group Kft. első emberét, Radu Morart, akit a NOL.hu egyébként többször tévesen Moraru vezetéknévvel illetett. Az ügyvezető kérdésünkre egyértelműen cáfolta az újság állításait. Mint elmondta, nem kaptak semmiféle megkeresést vagy felvásárlási ajánlatot az MBC-től vagy a TV2-től, és ők sem éltek megkereséssel a kormánybiztos, illetve cégei felé. A Tematic Media Group ügyvédje ezért helyreigazítási kérelemmel él a Népszabadság kiadója felé. Radu Morar hozzátette, a napilap témabeli tájékozottságát jól példázza, hogy sem a cég, sem az ügyvezetőjének nevét nem írták helyesen.

A Story TV-t sem keresték meg

Cáfolta a híreszteléseket a lappiacon a PC World, a Gamestar és a Computerworld lapokkal, a tévés piacon pedig a Story TV-csatornákkal és a Galaxy TV-vel jelenlévő Project029 Kft. is. A 24.hu azt az információt kapta, hogy még csak nem is tárgyaltak Vajnáékkal. Borsány-Gyenes András, a Project029 Kft. leányvállalataként működő, a televíziós érdekeltségekkel foglalkozó Digital Media and Communications Zrt. vezérigazgatója telefonon azt mondta, nem kaptak megkeresést felvásárlással kapcsolatban.

A NOL értesüléseiből egyébként annyi kétségtelenül igaz, hogy Dirk Gerkens, az RTL Magyarország egykori vezetője, miután bejelentették, hogy az Andy Vajna által, részben az állami Eximbank közel 7 milliárdos hiteléből megvásárolt TV2 vezérigazgatója lesz, arról beszélt, hogy a TV2-nek bővítenie kell a kábeltévés portfólióját, és felvásárlásokra készülnek. De hogy mely csatornák felvásárlása jöhet szóba, arról egyelőre csak találgatni lehet.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

The rescued private owned submarine UC3 Nautilus that sank on Friday 11. August, are dragged into Copenhagen Harbor 12. August 2017 by the Salvage ship Vina. The Swedish journalist Kim Wall which was on board the submarine is still missing. Owner and Captain Peter Madsen was rescued and charged with negligent manslaughter. (Foto: Jens Noergaard Larsen/Scanpix 2017)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.