Média

Ügynökséget cserélt a WebEye

A száz százalékban magyar tulajdonú, 14 európai országban jelen lévő telematikai cég kommunikációját ezentúl a Lounge Communication látja el.

Az együttműködés keretén belül a Lounge Communication ügynökség alakíthatja ki a dinamikusan fejlődő cégcsoport nemzetközi és hazai kommunikációs stratégiáját, továbbá koordinálja annak végrehajtását a külföldi WebEye leányvállalatok számára.

A WebEye International a jövőben még nagyobb hangsúlyt kíván fektetni a kommunikációjára, tekintettel a vállalat hazai piacvezető szerepére a telematikai szolgáltatások szegmensében, illetve egyre szélesebb körű európai jelenlétére.

„A WebEye a kezdetektől fogva két dologra épül: az egyik, hogy végigcsináljuk azt, amiben hiszünk, a másik pedig a rugalmasság. A kommunikáció terén is ezt szeretnénk megvalósítani. Az új ügynökség friss szemléletmódjával kívánjuk végleges formába önteni azt a kommunikációs rendszert, amely egy hozzánk hasonló multinacionális céget megfelelően támogatni tud”- mondta el Németh Pál, a WebEye International ügyvezetője.

A WebEye legfontosabb szolgáltatása Magyarországon egy telematikai-(Mobile Resource Management) és szállítmányozási biztonságot támogató megoldás, amely GPS/GPRS technológia alkalmazásával a nap 24 órájában, valós időben teszi lehetővé a járművek mozgásának, útvonalának és üzemi paramétereinek elemzését.

A megbízott ügynökség, a Lounge Comunication a Lounge Group PR, PA és marketing stratégiai tanácsadással foglalkozó tagja. A Lounge csoport három fő tevékenységi körben van jelen a piacon úgymint kreatív-grafikai és kivitelezési munkák, médiatervezés és vásárlás, valamint a kommunikációs tanácsadást, sajtó és médiakapcsolatok kezelését magában foglaló PR szekció. A Lounge Communication támogatja többek között az AXN Magyarország, az Experidance Production és a hazai Sberbank kommunikációját is.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik