Média

PR-céget választott a Wolf Haus

készház
készház
Az osztrák hátterű cég egyik legfőbb célja a készház-rendszere széleskörű ismertségének növelése.

A cég a pécsi székhelyű Ferling kommunikációs ügynökséget bízta meg magyarországi kommunikációjának stratégiai támogatásával.

Az ügynökség a stratégiai támogatáson túl támogatja a cég sajtó- és online kommunikációját, valamint rendezvényeit is.

A Wolf Haus az alapítása óta eltelt 50 évben egy olyan rendszert alakított ki, mellyel az előre gyártott elemek felhasználásával magas minőségű, földrengésálló készházak építhetők meg. Ezen készházak élettartama több mint 100 év és alacsony a fűtési költségük, a fő vonzerejük pedig az, hogy az építésük csupán néhány hónapot vesz igénybe.

A Wolf Haus 25 éve lépett be a magyar hazai piacra, és ez idő alatt több mint 500 családi házat épített és adott át. A vállalat egyébként összesen 30 országban van jelen, Magyarországon kívül többek között Németországban, Olaszországban, Lengyelországban és Csehországban is. A cégcsoportnál mintegy 3 ezer munkatárs dolgozik.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik