Média

Igazgatói kinevezés az InfoRádiónál

Az InfoRádió új kereskedelmi és termékfejlesztési igazgatót nevezett ki, miután a korábbi vezető a köztévé és a TV2 reklámperceit is értékesítő Atmediához igazolt.

Tegnaptól Hamvas Márta látja el az InfoRádió kereskedelmi és termékfejlesztési igazgatói feladatait – derül ki a budapesti vételkörzetű, a Spéder Zoltán féle CEMP csoporthoz tartozó hírrádió honlapjáról.

Hamvas Márta, az InfoRádió új kereskedelmi és termékfejlesztlési igazgatója
Hamvas Márta, az InfoRádió új kereskedelmi és termékfejlesztlési igazgatója. Fotó: LinkedIn

Életrajza alapján a 10 éves médiapiaci tapasztalatokkal rendelkező Hamvas Márta a TV2 kereskedelmi csapatából érkezett az InfoRádióhoz. A szakember 2011 májusától dolgozott a TV2-csoportnál, ahol a kezdetektől fogva elsősorban a szponzorfinanszírozott tartalmakkal foglalkozott. Korábban üzletfejlesztési csoportvezetőként, majd 2014 augusztusától a szponzorfinanszírozott műsorokért felelős vezetőként tevékenykedett.

Ezt megelőzően vezető multinacionális cégeknél, köztük a Viasat3-nál szerzett kereskedelmi és televíziós tapasztalatot, dolgozott az Astra Zenecánál, a Pepsi Colánál és a Coty Hungarynél is, szintén értékesítési területen.

Az InfoRádió értékesítési csapatát mostanáig vezető Erdélyi Erzsébet az Atmedia sales house szponzorációs vezetője lesz. Az Atmedia kereskedőház értékesíti többek között az Andy Vajna kormánybiztos által felvásárolt TV2 reklámidején kívül az MTVA reklámperceit is. Ahogy arról korábban beszámoltunk, az Atmedia egyébként úgy értékesítheti a közmédia reklámidejét a hirdetőknek, hogy egyébként a közmédia erre vonatkozó tenderét nem ő, hanem a Rogán Antal szomszédjának cégcsoportjába tartozó MSC nyerte el, amely azonban jó pénzért továbbpasszolta a lehetőséget az Atmediának.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik