Média

Amerikát sokkolta az ízléstelen chipsreklám

24.hu
24.hu

2016. 02. 08. 09:51

Chips + terhességi ultrahang = maximális meghökkentés.
Korábban a témában:

Annyit még az átlag magyar is tud a Super Bowl-ról, hogy az amerikai futballbajnokság döntője csak részben szól a sportról: a félidei show, a reklámok, a körítés legalább annyira fontos. Azt már megírtuk, hogy idén, az 50. Super Bowl-on több mint 100 milliárd forintnyi összeget költenek a cégek a hirdetésekre, és hogy egy 30 másodperces szpot a döntő alatt 5 millió dollárba kerül.

Az is közismert, hogy a legjobb reklámokból válogatás készül; és ezek az elborult hirdetések még hetekig foglalkoztatják a közvéleményt. Mint például az, ami itt alább következik.

A Doritos chipset népszerűsítő brutális kisfilm egy körházi vizsgálóban játszódik,

a főhős egy várandós nő és a férje. Meg a magzat. És egy zacskó chips.

A leendő anyuka már azon kiborul, hogy a majdani apa Doritost majszol az ultrahang-vizsgálat közben, de ez a legkevésbé durva rész a reklámban. Többet nem is árulunk el, csak még annyit, hogy a kommentek alapján ez a szpot azért eléggé kiborította az amerikaiakat.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.