Média

Amerikát sokkolta az ízléstelen chipsreklám

24.hu
24.hu

2016. 02. 08. 09:51

Chips + terhességi ultrahang = maximális meghökkentés.
Korábban a témában:

Annyit még az átlag magyar is tud a Super Bowl-ról, hogy az amerikai futballbajnokság döntője csak részben szól a sportról: a félidei show, a reklámok, a körítés legalább annyira fontos. Azt már megírtuk, hogy idén, az 50. Super Bowl-on több mint 100 milliárd forintnyi összeget költenek a cégek a hirdetésekre, és hogy egy 30 másodperces szpot a döntő alatt 5 millió dollárba kerül.

Az is közismert, hogy a legjobb reklámokból válogatás készül; és ezek az elborult hirdetések még hetekig foglalkoztatják a közvéleményt. Mint például az, ami itt alább következik.

A Doritos chipset népszerűsítő brutális kisfilm egy körházi vizsgálóban játszódik,

a főhős egy várandós nő és a férje. Meg a magzat. És egy zacskó chips.

A leendő anyuka már azon kiborul, hogy a majdani apa Doritost majszol az ultrahang-vizsgálat közben, de ez a legkevésbé durva rész a reklámban. Többet nem is árulunk el, csak még annyit, hogy a kommentek alapján ez a szpot azért eléggé kiborította az amerikaiakat.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

US actress Sharon Stone arrives on May 21, 2013 for the screening of the film "Behind the Candelabra" presented in Competition at the 66th edition of the Cannes Film Festival in Cannes. Cannes, one of the world's top film festivals, opened on May 15 and will climax on May 26 with awards selected by a jury headed this year by Hollywood legend Steven Spielberg.     AFP PHOTO / LOIC VENANCE / AFP PHOTO / LOIC VENANCE
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.