Média

Megújult az Adamsky

Adamsky Budapest
Adamsky Budapest
Elhagyta az Advertising szót, lecserélte logóját, és mostantól Adamsky Budapest néven fut a szolgáltatási és vizuális ráncfelvarráson átesett ügynökség.

A névváltoztatást elsősorban a szolgáltatásportfólió jelentős bővülése indokolta, saját bevallásuk szerint is megtévesztő volt a kizárólag reklámügynökségi tevékenységre utalni, holott már olyan nem szokványos területen is rendelkeznek referenciával mint például a tévéfilm-fejlesztés és -gyártás.

Úgy gondolom, jó irány, hogy az elmúlt évek tapasztalatait most már hitelesebben leköveti a cégnevünk is. Eddig jobbára BTL-területtel azonosítottak bennünket, azonban úgy érzem, 2014-ben „felnőttünk”. Számos inhouse reklám- és tévéfilmgyártás, valamint országos ATL-kampány lebonyolítása mellett promóciók és rendezvények kerültek a fókuszba, továbbá digitális üzletág és stratégiai tanácsadás fejlődött ki az ügynökségben. Azt hiszem, egyik erősségünk az integrált gondolkodás és tervezés”

– mondta el a névváltoztatás háttéréről Vaszary Ádám, az Adamsky Budapest ügyvezetője.

„Miért Budapest? Nos, büszkék vagyunk arra, hogy kis „garázscégből” mára jelentős ügyfélportfólióval rendelkező, de a vezetőket illetően még mindig az eredeti, hazai szakemberekkel vagyunk jelen, 100%-ban magyar cégként”

– tette hozzá a cégvezető.

A cég egyébként a napokban egy nagyszabású ügyfélpartival ünnepelte a megújulást, ahová közel 80 fős vendégsereg volt hivatalos a bulira. Ha érdekli, miként mulatnak – többek között – a Pepsi és a Lay’s brand teamjének tagjai, az E.ON vállalati kommunikációs osztálya, a német energiacég lakossági termékmenedzserei, vagy éppen a UPC és a Borsodi marketingért felelős kollégái, akkor figyelmébe ajánljuk ezt a képgalériát.

Galéria Pepsi és Lay’s brand team
Pepsi és Lay’s brand team

Ajánlott videó

Olvasói sztorik