Média

Az Adaptive Mediával szövetkezik az MNO

mno.hu
mno.hu
Ezentúl az Adaptive Media értékesíti a Magyar Nemzet Online-t is.
Simicska Lajos online portáljának felületeit is az Adaptive Media értékesíti
Simicska Lajos online portáljának felületeit is az Adaptive Media értékesíti

Stratégiai médiaértékesítési megállapodást kötött a Magyar Nemzet Online kiadója, a Nemzet Lap- és Könyvkiadó Kft. az Adaptive Media Sales House-zal. A hirdetéseit korábban önállóan értékesítő MNO-val bővülve a legnagyobb hazai független hirdetési hálózat 1,2 millióra növelte hír- és gazdasági csomagjának havi egyedi elérését. Az együttműködés keretében az mno.hu videohirdetési megoldásai a jövőben a Videohouse kínálatában lesznek elérhetők.

„Nagy büszkeség számunkra, hogy újabb neves kiadványt üdvözölhetünk a többek között a 444.hu-t, a 168óra.hu-t, a válasz.hu-t, a privátbankár.hu-t és az mfor.hu-t magában foglaló hírportfóliónkban” – közölte Sopov István, az Adaptive Media ügyvezetője a szerződéskötés kapcsán.

„Nagyra értékeljük az Adaptive Media szakértelmét és a reklámpiacon betöltött szerepét. Bízunk abban, a 2015 szeptemberében megújult mno.hu a 21. századi minőségi újságírás eszközeivel valamint az Adaptive Media innovatív hirdetési megoldásaival tovább növelheti a meglévő ügyfélkörét és hirdetési bevételeit” – ezt Sarus Erika, a Nemzet Lap- és Könyvkiadó Kft. kereskedelmi igazgatója nyilatkozta.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik