Média

Ügynökséget vált az Avon

A kozmetikai cég meghívásos tenderen választotta ki új integrált és social media ügynökségét.

Ennek megfelelően idén januártól a J. Walter Thompson  támogatja az Avon márkakommunikációját, míg a kozmetikai márka közösségi csatornáinak üzemeltetéséért, az ehhez kapcsolódó stratégia kialakításáért, és az online kampányok lebonyolításáért pedig a Be Social felel.

„Közösségi média jelenlétünket 2013 óta a TEN Media menedzselte, akikkel jelentős eredményeket értünk el közösen az elmúlt három évben. Facebook követői bázisunk átlépte a 150 ezer főt és a különféle közösségi média felületeink segítségével pedig rendkívül aktív, támogató közösségeket tudunk mozgósítani. Bízunk benne, hogy a Be Social támogatásával tovább tudjuk erősíteni jelenlétünket a közösségi térben” – mondta Végh-Kósa Anita, az Avon Magyarország kommunikációs vezetője.

„Az említett ügynökségi váltáson túl más területen is erősítünk, hiszen cégünk életében először működünk együtt integrált kommunikációs ügynökséggel. Ezt a nagy kihívást jelentő, izgalmas feladatot kapta most meg a J. Walter Thompson, akik az Avon márkakommunikációjának teljes körű támogatásáért felelnek majd a márkastratégia alkotástól kezdve, az aktivációs tervek kidolgozásán át, egészen az egyes feladatok végrehajtásáig. Bízom benne, hogy támogatásukkal az Avon még szerethetőbb, fiatalosabb márkává válhat.”

„Nagy öröm számunkra, hogy egy ilyen nagy múltú márka közösségi jelenlétén dolgozhatunk. A tender során kreatív csapatunk egy teljesen új és innovatív koncepcióval állt elő, amelynek lényege egy fiatalosabb, közvetlenebb és dinamikusabb kommunikáció bevezetése volt. Január óta a Be Social Avon csapatának minden tagja azon dolgozik, hogy a márka egy olyan arcát mutathassa meg az online térben, amely igazán közvetlen, szerethető, letisztult, és amitől a követőknek olyan érzése lesz mintha kifejezetten hozzájuk szólnánk” – mondta Forgács Mariann, a Be Social Kft. ügyvezetője.

„Több szempontból is nagyon örültünk a tendermeghívásnak és persze a tender megnyerésének. Leginkább azért, mert az Avon gazdag, színes és inspiráló márka. Már a briefből kitűnt, hogy sok dologban hasonló értékeket tartunk fontosnak. Szakmai szempontból izgalmas kihívást jelent számunkra, hogy javarészt nem hagyományos eszközökön, felületeken és megoldásokkal kell kommunikálnunk” – mondta Töllősi Ildikó, a J. Walter Thompson ügyvezető igazgatója.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik