Média

Izgalmas cégbe szállt be a Sky

befektetés
befektetés
A Sky médiacég  részesedést vásárolt a DataXu-ban.

A Sky 10 millió amerikai dollárt fektet a bostoni székhelyű DataXu-ba, mely hirdetőknek és médiaügynökségeknek nyújt segítséget hirdetéseik különböző eszközökön történő elhelyezésében, és nagy tapasztalatai vannak a programmatic, azaz az automatizáltan működő hirdetésértékesítés területén.

Sky
Sky

Jamie West, a Sky Media vezérigazgató-helyettese a bejelentés kapcsán azt mondta, hogy ezzel a befektetéssel a Sky elmélyítheti ismereteit a programmatic típusú hirdetéselhelyezés területén. A Sky tudását és tapasztalatát a DataXu‘s programmatic piacokon szerzett ismereteivel és innovációival, különböző analitikai megoldásaival egyesítve izgalmas lehetőségek nyílnak meg mindkét cég számára, és ami a legfontosabb, a Sky hirdetőpartnerei előtt is.

A mostani befektetés egy újabb példa arra, hogy a Sky technológiai vállalkozásba száll be az üzletfejlesztés érdekében. Korábban olyan cégekbe is befektettek, mint az OTT-s videócég, a TV4 Entertainment, vagy a Pluto TV nevű videóaggregátor.

DataXu
DataXu

A mostani stratégiai befektetés lehetővé teszi, hogy a DataXu egy nagy vezető televíziós és médiacéggel működjön együtt – emelte ki Mike Baker, a DataXu társalapítója és egyben vezérigazgatója. A DataXu-nak és a Sky-nak nagy tervei vannak a programmatic és a televíziózás terén, és ez a mostani tranzakció lehetővé teszi, hogy a két együtt tanuljon és növekedjen.

A Sky hirdetésértékesítési területe, a Sky Media és a DataXu olyan együttműködéseket is tervez, amely lehetővé teszi, hogy a hirdetők programozott módon vásároljanak televíziós hirdetési felületeket.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik