Média
fogyasztói szokások

Új intelligens technológiával elemzik a nézői szokásokat

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2016. 01. 21. 14:12

Üzleti intelligencián alapuló új adatelemző eszköztár segít ezentúl a felhasználóktól, videó platformokról és hálózatokból összegyűjtött nagymennyiségű adat összesítésében és elemzésében.

Új üzleti intelligenciás megoldást jelentett be „Integrated Video Insights” néven az Ericcson. Magyarázatuk szerint azért, mert egy olyan világban, ahol rengeteg videó versenyez a nézők figyelméért – a hagyományos lineáris televíziótól kezdve a szakemberek illetve felhasználók által készített tartalomig –, a média szereplőinek, például tartalomtulajdonosoknak, műsorszóró vállalatoknak és televíziós szolgáltatóknak szükségük van egy olyan analitikai megoldásra, amely képes pontos üzleti értesülésekkel szolgálni. A média szereplői csak úgy maradhatnak aktuálisak, ha nemcsak a közvetítési csatornáik optimális működését biztosítják, hanem azt is megértik, mit akarnak a felhasználóik, mit értékelnek a legtöbbre, és mi az, amire nincsen szükségük, illetve amit nem értékelnek.

A most bejelentett újdonság egy olyan adatelemző eszköztár, amely segít a média szereplőinek a felhasználóktól, videó platformokról és hálózatokból összegyűjtött nagy mennyiségű adatot összesíteni és elemezni. Az eszköztárat teljes körű, átfogó keretrendszer támogatja, és a média üzletág teljes operatív, kereskedelmi és ügyfélszolgálati spektrumát felölelő Big Data feldolgozás iránti igényére is választ ad.

Az üzleti intelligencia használatával a média szereplői javíthatják tartalomforgalmazási stratégiájukat, megállapíthatják az egy felhasználóra jutó átlagos bevétel növeléséhez szükséges befektetéseket, továbbá biztosíthatják, hogy a tartalmuk fogyasztása optimális feltételek mellett történjen.

Jean-Philippe Poirault, az Ericsson tanácsadásért és rendszerintegrációért felelős vezetője elmondta:

A médiafogyasztás megváltozásával és az új piaci szereplők megjelenésével egyre inkább létfontosságúvá válik a médiaipar szereplői számára, hogy vállalkozásukra teljes körű, 360 fokos rálátásuk legyen. Tisztában kell lenniük mindennel, a szolgáltatásuk minőségétől kezdve az ügyfeleik tartalmi preferenciájáig és az általuk átélt élmény minőségéig, ezt folyamatosan tökéletesíteniük kell. Az „Integrated Video Insights” segítségével megjósolhatják a jövőbeni működési igényeket, gyorsan reagálhatnak a valós idejű problémákra és fejlett, proaktív ügyfélszolgálati folyamatokat vezethetnek be, végső soron pedig jobb üzleti döntéseket hozhatnak.”

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.