Média

Ügynökséget vált a Diagnoscan Magyarország

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2016. 01. 20. 14:02

Ezentúl a FLOW PR segíti a 25 éves magánegészségügyi szolgáltató kommunikációját.

A képalkotó diagnosztikával foglalkozó magánegészségügyi vállalat, a Diagnoscan Magyarország meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget.

A FLOW PR legfontosabb feladata a termék- és a vállalati kommunikáció támogatása mellett a laikus közönség és a média edukálása lesz. „Nagyon örülünk, hogy ismét egy professzionális vállalatot és egy kiemelten fontos egészségügyi szakterületet támogathatunk. Ezzel tovább bővítettük egészségügyi ügyfélportfoliónkat”- mondta Szabados Krisztián, a pr-cég ügyvezető igazgatója.

A Diagnoscan Magyarország 1991-ben a korábbi MÁV Kórház területén hozta létre első képalkotó diagnosztikai központját, és ma már országszerte 11 humándiagnosztikai és egy kisállat-diagnosztikai központot működtet. Az elmúlt években a vállalat tulajdonosi struktúrája is megváltozott: jelenleg a gyógyszeripari és egészségügyi befektetéseiről ismert Bertarelli család tulajdonában álló nemzetközi cégcsoport, az Affidea csoport tagja, amelynek európai irodája Budapesten található.

A 2002-ben létrejött pr-cégnél egyébként jelenleg 43 főállású munkatárs dolgozik, és tájékoztatásuk alapján 20 ügyféllel állnak hosszú távú szerződéses kapcsolatban.

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.