ferihegyi digitális reklámfelület
Média

Digitális reklámban erősít a Liszt Ferenc repülőtér

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2016. 01. 11. 11:44

Domináns és látványos hirdetési felületeket helyezett üzembe a Budapest Airport hivatalos, exkluzív hirdetésértékesítő partnere.

Folytatódik a digitalizáció a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, ahol új felületeket helyezett üzembe a Clear Channel Hungary, a Budapest Airport partnere.  Januártól 12 darab új Full HD kijelzővel bővül a reptéren lévő digitális citylight hálózat.

Az eszközökkel lehetővé válik statikus és dinamikus digitális spotok, de akár valós idejű online tartalom sugárzása is immár 34 ponton, 50 digitális felületen, a reptér területén. Az új eszközök üzembe helyezésével az indulási tranzit mellett az érkezés területeinek lefedettsége is látványossá válik.

A digitális citylight hálózat számtalan, Magyarországon még nem elterjedt kommunikációs lehetőséget tartogat a reptéri hirdetők számára.

A Budapest Airport 2015 decemberében köszöntötte a 10 milliomodik utasát, és így 12%-os utasszám- emelkedésre számít 2015-ben az előző évhez képest.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.