Sándor Imre PR-díj 2015
Média

Megvannak a Sándor Imre PR-díj döntősei

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2015. 12. 02. 09:29

Lezárult a Magyar Public Relations Szövetség 2015-ös Sándor Imre PR-díj pályázatára érkezett projektek értékelése. A zsűri döntése szerint összesen 20 projekt került shortlistre hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriában.

Az idei versenyre rekordszámú, összesen 26 pályázat érkezett, a legtöbb az Uniomediától (6 db), a Sakkom Interaktívtól (5 db) és a Lounge Communications-tól (3 db).

Az eredményhirdetésre és ünnepélyes díjátadóra december 9-én 19:00 órától kerül sor a 18:00 órakor kezdődő szakmai programot követően. A díjátadót megelőző kerekasztal-beszélgetésen a meghívott előadók a Volkswagen-ügyhöz kapcsolódó kérdéskör kríziskommunikációs kérdéseit vitatják meg. (A rendezvénnyel kapcsolatos további részletek az MPRSZ honlapján olvashatók.)

Íme a shortlist

Hírnévmenedzsment

Az Apollo Tyres magyarországi piacra lépésének kommunikációja
Pályázó: Avantgarde Public Relations Kft.

Hello bullshit nélküli világ!
Pályázó: SAKKOM Interaktív Kft.

Karfiolfül – A birkózás szerethető oldala
Pályázó: Lounge Communication

Kis lépések, nagy örömök – A segítségnyújtás közös öröme egy telekommunikációs vállalatnál
Pályázó: SAKKOM Interaktív Kft.

K&H gyógyvarázs mesedoktorok – egy jól menedzselt CSR program hatása a vállalati hírnévre
Pályázó: Well PR – H&K Csoport

Kommunikációs kampány

A magyar Indiana Jones-ok
Pályázó: Lounge Communication

Autistic Art: Egy nonprofit márka piaci bevezetése
Pályázó: LA Communications – Mosoly Otthon Alapítvány
(eredetileg Hírnévmenedzsment kategóriában érkezett a pályázat, de a zsűri úgy határozott, hogy átsorolja kommunikációs kampány kategóriába)

Az e-pénz és a Barion bevezetése Magyarországon
Pályázó: PS:PRovocative

Burger King Brutálfutás 4.0 beharangozó kampány
Pályázó: Avantgarde Public Relations Kft.

Coca Cola „I love Duna” CSR kampány 2015
Pályázó: Uniomedia – Coca Cola HBC

Domestos, a fertőtlenítés csodái
Pályázó: Uniomedia – PHD HUNGARY

Honor mobiltelefonok bevezetése Magyarországon
Pályázó: PS:PRovocative

Minden perc értékes! – A Magyar Hospice Alapítvány 1%-os kampánya
Pályázó: SAKKOM Interaktív Kft.

#mutimiteszel, #mutimitiszol, #mutimitcsinalsz! Elkészült az első Magyar Instagram Körkép
Pályázó: SAKKOM Interaktív Kft.

Nestlé az egészséges gyermekekért kampány
Pályázó: Uniomedia – MEC

NN Életút program
Pályázó: Uniomedia – PHD HUNGARY

NNG SZülinApp
Pályázó: Café PR
Partnerügynökségek a projekt megvalósítása során: Core Digital, Benedict & Helfer

Randstad Award – Munkaadói márkák versenyben
Pályázó: SAKKOM Interaktív Kft.

Sanofi túraösvény – Út az egészséghez
Pályázó: Uniomedia

Soproni Jóleső Segítség program
Pályázó: Uniomedia

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.