Média

Hoppá, megszűnik a Buci Maci

A Mediaworks kiadó átalakítja ifjúsági portfólióját. Ennek esik áldozatul a tinilányok magazinja, a Bravo Girl és a Buci Maci, valamint a neon.hu is.

Nem hosszabbított licencszerződéseket a fiatalokat és a legkisebbeket megszólító termékeinél a Mediaworks: emiatt januártól megszűnik a kéthavonta megjelenő Bravo Girl! és a havi megjelenésű Buci Maci magazin, valamint a neon.hu is.

A Mediaworks a fiatalok megváltozott médiafogyasztási szokásaival magyarázta a lépést. Mint közleményükben fogalmaznak, átértékelték ifjúsági portfóliójuk piaci lehetőségeit.

Bravo Girl!

Bár a Bravo Girl! utoljára decemberben jelenik meg, a Bravo változatlanul havonta jelentkezik 2016-ban is – ígéri a Mediaworks.

A nemzetközi szinten több mint 50 éves Bravo a fiatalok körében az egyik legismertebb márka, amelyből Európa szerte havonta 2,5 millió darabot vásárolnak. A Bravo 1992 óta, a Bravo Girl! 1997 óta van jelen a magyar piacon. A Bravo Girl! elsősorban azon 13-16 éves lányok magazinja volt, akik érdeklődnek a divat, a szépségápolás és a sztárok élete iránt.

A Buci Maci magazin célcsoportját a 3-8 év közötti gyerekek jelentették. A lap játékos, humoros feladatokkal a matematikai készségek, alapvető fogalmak elsajátítását és az íráshoz szükséges „finommotorika” fejlesztését segítette, emellett igyekezett megszerettetni az olvasást és kielégíteni a gyerekek környezetének megismerése iránti kíváncsiságát.

Buci Maci

A neon.hu 14 és 24 év közötti fiúkat és lányokat igyekezett megszólítani. A termék leírása szerint egy olyan informatív és szórakoztató weboldal volt, ahol többek között sztárhíreket, pletykákat, érdekességeket közöltek a fiatalok világából.

neon.hu

Ajánlott videó

Olvasói sztorik