Fashion Days
Média

Változások a nagy divatportálnál

24.hu
24.hu

2015. 11. 13. 16:00

Megújította kollekcióját és weboldalát a legnagyobb divatportálok egyike,  a Fashion Days.

Egy merész üzleti döntés eredményeképp az akciós, korábbi szezonos divattermékek mellett a legújabb, teljes áras kollekciókat is elérhetővé tette a Fashion Days. Az új üzleti modell az elmúlt egy éves időszakban a magyar piacon minden várakozást felülmúlva teljesített. A váltás következtében a 2015 novemberével záródó évben a divattermékek esetében már 47%, míg a lábbelik esetében 62%-ra növekedett a magyar piacon a teljes áras, szezonális kollekciók iránti kereslet az akciós, előzős szezonos termékekhez képest.

Az új üzletpolitika keretében olyan világmárkák legújabb kollekciói bővítették az úgynevezett in-season portfóliót mint a United Colors of Benetton, Esprit, Desigual, Stefanel, UGG, Superga, Dolce & Gabbana, Just Cavalli, Levi’s és Vagabond. Idén novemberétől ez a lista tovább bővül az itthon is óriási népszerűségnek örvendő márkával, a MANGO-val, amely több mint 1000 terméket vonultat fel az idei őszi-téli kollekciójában.

Mint minden szezonban, a kollekció ezúttal is számos irányzatnak kedvez. A bohó stílus idén ősszel a maxi ruhákon hagyja ott a kézjegyét. Az új MANGO kollekció poncsókat, köpenyeket és az anyagok széles választékát kínálja. A 2015-ös Fall-Winter kollekcióban a ’70-es évek is visszaköszönnek a játékos bojtokban. A felnőtt női ruházat mellett novembertől a gyermek kollekció is elérhető a fashiondays.hu-n.

„A Fashion Days és a MANGO közti együttműködés akciós kampányok sorozatával indult az év elején. Nagy örömünkre szolgál, hogy ebben a hónapban a márka legújabb kollekcióját is felvehetjük a kínálatunkba. Reméljük, hogy ez az együttműködés hosszú életű lesz, és vásárlóinknak is kedvezünk az új darabokkal. Az év trendjeihez illeszkedő széles termékválasztékot szakemberink állították össze úgy, hogy a webshop teljes mértékben igazodjon a vásárlói igényekhez” – nyilatkozta Cristina Pirjol, a Fashion Days Csoport beszerzési igazgatója.

Megújult a honlap, nő a mobilos vásárlás

Az új tartalomhoz új külső dukál, ezért a Fashion Days aktuális üzleti modelljének részeként szabta vásárlói igényeire a honlapot. A megújult webshop célja a keresés, szűrés és az online navigáció egyszerűsítésével kellemessé és lendületessé tenni a vásárlást.

Mostantól külön menüpontban érhetők el az új, szezonális és az árcsökkentett darabok, kulcsszavas kereséssel, illetve méret, szín, nem, márka és ár szerint is megtalálható bármely termék, a fotókat pedig automatikus zoommal látták el. A portál látogatóinak kényelmét szolgálja továbbá az új rendelési rendszer, amelynek már nem feltétele az előzetes regisztráció.

Minden újítás a felhasználói élmény javítására irányul, beleértve a mobilos vásárlást is. A mobilapplikáción keresztül történő vásárlás jelentőségét a számok is alátámasztják. Az elmúlt két évben duplájára nőtt az applikáción keresztül bonyolított vásárlások aránya, ami mostanra a Fashion Days Hungary összes eladásának 35%-át teszik ki. Hasonló sikereket könyvelhet el a webshop a bankkártyás vásárlások terén is, hisz az előző évi 25%-hoz képest mostanra 34%-ra nőtt az arányuk az utánvéttel leadott megrendelésekkel szemben.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

MUNICH/GERMANY - JANUARY 19: Niall Ferguson (Harvard University) gestures speaking on the podium during the DLD16 (Digital-Life-Design) Conference at the HVB Forum on January 19, 2016 in Munich, Germany. DLD is a global network of innovation, digitization, science and culture, which connects business, creative and social leaders, opinion formers and influencers for crossover conversation and inspiration. (Photo: picture alliance / Jan Haas)/picture alliance
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.