Média

Sikeres még az e-mail marketing?

email(210x140)(1).jpg (email)
email(210x140)(1).jpg (email)
December 2-án, a Regus EMKE Irodaházban rendezi meg az E-mail Marketing Akadémiát a DIMSZ Email Marketing Tagozata és az IAB Hungary.

A résztvevők elsajátíthatják az interaktív marketingfogásokat, a konvertálható e-mail küldés fortélyait, illetve megismerkedhetnek az analitika és a mérés szerepével egy kampány kialakítása során. Elismert és tapasztalt szakemberektől sajátíthatják el az e-mail marketing leghasznosabb fogásait, valamint ezek jogi hátteréről kaphatnak fontos tájékoztatást.

„A technika digitális fejlődése és a rendelkezésre álló eszközök elérhetősége révén az e-mail marketing új, az eddigieknél hangsúlyosabb szerepet kaphat a jövőben az összetett marketing stratégia részeként. A képzés célja, hogy az érdeklődők számára kézzelfogható és alkalmazható ismeretanyagot átadva tudjon útmutatóként szolgálni azoknak, akik a terület iránt érdeklődnek és bővíteni szeretnék ismereteiket” – mondta el Dely Gábor, a DIMSZ Email Marketing Tagozatának Elnöke, a képzés tematikájának egyik megálmodója.

„Az e-mailt mint marketingeszközt a piac legtöbb szereplője használja jól, vagy rosszul. Szeretnénk, ha többen tartoznának a jól használók táborába, ezért kezdeményeztük, hogy a területen érdekelt két hiteles szervezet – a DIMSZ és az IAB Hungary – hívja meg a szakma legjobbjait és alakítson ki közös kurzust a magyar reklámpiacon tevékenykedők részére” –tette hozzá Somogyi Endre, az IAB Hungary ügyvezetője.

Az egész napos képzés egy workshoppal zárul, amelynek keretein belül a résztvevők a megszerzett tudást kipróbálhatják a gyakorlatban is.

Az akadémia előadói:

Bánki Márton (Kettő Kft. – PROAKTIVdirekt életmód klub, cégvezető), Dely Gábor (d-code, termékfejlesztési vezető, DIMSZ E-mail marketing tagozatának elnöke), Fialka Krisztina (Reachmedia, cégvezető), Hamza Gábor (Tarsago Magyarország, Online és direkt marketing szakértő és tanácsadó), Hegyesi Csaba (Visionline, ügyvezető igazgató, alapító társtulajdonos), Illyés Márton (Origo, senior médiaértékesítési menedzser), Krasser Tamás (Visionline, ügyvezető igazgató), Szűcs Bianka (Protopmail, marketing igazgató).

A rendezők szándéka szerint 2016. januárjában folytatódik a képzés; azok számára, akik mélyebbre szeretnének merülni a témában, haladó e-mail marketing nap következik.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik