Light

Ember még nem örült ennyire annak, hogy szétvernek a fején egy sörösüveget

24.hu
24.hu

2016. 06. 02. 13:06

Mivel lehetne egy régi dolgot tökéletesebben reklámozni, mint az egyik legújabb technológiával? Adott esetben, a termék már a nevében is régi, az Old Irish sör, az új technológia pedig a VR, vagyis a virtuális valóság.

A szervezők a grúz főváros, Tbiliszi belvárosában szólították le a járókelőket, hogy lenne-e kedvük egy kis virtuális utazáshoz Írországban. A gyanútlan alany a fejére teszi a VR-szemüveget és a fejhallgatót, amiben semmit sem lát, vagy hall az őt körülvevő valós világból, s míg az ír tájban gyönyörködik, köré tolnak egy előre összeácsolt, komplett ír pubot.

Közben a virtuális a valóság videója is odaér, ahol az ember belép a kocsmába. Amikor az egyik tagbaszakadt vendég feláll és felszólítja az egyre zavartabb résztvevőt, hogy vegye le a VR-szemüveget, az már egyszerre, ugyanúgy történik a valóságban, és a virtuális térben.

Agyzsibbasztó élmény lehet, pláne az után, hogy a tagbaszakadt idegen szétver egy sörösüveget az agyban addigra teljesen elveszett ember fején. Tipikusan az a szituáció, amelyikben még a legmegrögzöttebb antialkoholista is úgy érzi, hogy meg kellene innia valamit. Mondjuk lehet, hogy az Old Irish-nál valamivel erősebbet…

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

US actress Sharon Stone arrives on May 21, 2013 for the screening of the film "Behind the Candelabra" presented in Competition at the 66th edition of the Cannes Film Festival in Cannes. Cannes, one of the world's top film festivals, opened on May 15 and will climax on May 26 with awards selected by a jury headed this year by Hollywood legend Steven Spielberg.     AFP PHOTO / LOIC VENANCE / AFP PHOTO / LOIC VENANCE
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.