Light

Megszokott szexi autómosásként indul, de a vége komoly meglepetést tartogat

Floyd
Floyd

2016. 03. 16. 22:25

Ilyen a nyers marketing ereje. Egyszerű csattanóra épít, amit garantáltan megjegyez a nézőközönség száz százaléka, mert már annyira pofátlan, hogy jó.

Nem egy mai darabról van szó, netes idővonalon mérve szinte már antik ez a 2010-es reklám, de a hatása mit sem kopott az évek alatt.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

MUNICH/GERMANY - JANUARY 19: Niall Ferguson (Harvard University) gestures speaking on the podium during the DLD16 (Digital-Life-Design) Conference at the HVB Forum on January 19, 2016 in Munich, Germany. DLD is a global network of innovation, digitization, science and culture, which connects business, creative and social leaders, opinion formers and influencers for crossover conversation and inspiration. (Photo: picture alliance / Jan Haas)/picture alliance
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.