Light

Ennyire ciki szülőnek lenni?

Az ifjabb korosztályokat megcélzó reklámok bevett fogása kifigurázni a generációs különbségeket - de ilyen idétlenül?

Ha az értékesítendő termék fiatalos, laza stílusát kívánja a hirdető hangsúlyozni, régóta adu ásznak számít a célcsoportnál idősebb réteg humoros ábrázolása.

Viszont ezt is lehet jól, stílusosan csinálni, illetve olyan szerencsétlenül balfék módon, mint ahogy azt a Walmart tette a karácsonyi időszakban az Xbox 360 Kinect mozgásérzékelő konzolt, illetve a játékait népszerűsítő kisfilmben.

Már az áruházlánc jódlizó macskás videóját is baklövésnek tartottuk, és ez a szpot egyszerűen ugyanannyira érthetetlen. Hogyan kívánta vajon motiválni a reménybeli vásárlókat az üzenete?

“Gyerekek, kérjetek Kinectet ajándékba, hogy jól kiröhöghessétek a szüleiteket! Anyu, apu, lepjétek meg a csemetéiteket ezzel a fantasztikusan olcsó csomaggal, hogy minél hatékonyabban hülyét csinálhassatok magatokból előttük!”

Ajánlott videó

Olvasói sztorik