Light

Ahogy a lazaságot képzelik

Eléggé kiszámítható képsor.

Az adidas Originals közhelyszámba menő reklámjában a már számtalanszor oda-vissza szajkózott “te is más vagy – te sem vagy más” szlogenjét lovagolják meg ismét, menőnek tartott muzsikával, és – szokás szerint – ismert sztárokkal.

A magukat egyedinek érző, mindenhonnan kilógó, fekete bárány életérzést büszkén vállaló, tengerentúli fiatalokat célozzák meg a hiphop olyan figuráinak játékba hozásával, mint Snoop Dogg és Big Sean, de szerepel az elektropop idén feltűnt üdvöskéje, Sky Ferreira, vagy a kosárlabda csillagai közül Josh Smith és Dwight Howard, valamint az eklektikus zenét játszó Unknown Mortal Orchestra kompániája is.

A képi világ bővelkedik a deszkás, kúl ifjoncok, a málnaszín füstöt hányó verdák, sőt a vagányság netovábbjaként házibulik felvonultatásában. Ja, és persze ne feledkezzünk meg a zsír mackófelsők, dorkók, és egyéb ruhaipari termékek töméntelen mennyiségéről sem!

Legalább annyira nem eredeti a szpot, amennyire frankó maga a márka, bármit is állítson a neve. Valaki már igazán rájuk szabadíthatna egy kreatív ötletgyárost!

Ajánlott videó

Olvasói sztorik