Kultúra

A Breitbart szerkesztője egy kicsit félreértette Jennifer Lawrence címlapfotóját

Twitteren egész szép vita alakult ki a Vogue 125. jubileumi száma körül, ami szeptemberben jelenik meg. A magazin már kirakta a címlapot, ahogy Jennifer Lawrence a New York-i Szabadság-szobor előtt áll. A cikkről még nem sokat tudni, csak annyit, amennyi a fotón szerepel.

Amerikai szépség, Jennifer Lawrence szerelemről, szabadságról, és arról, hogyan lehet önmaga. 

A poszt után a Trump-kormány zászlóshajója, a Breitbart gazdasági szerkesztője gurult be. John Carney személyes támadásnak vette a címlapot, hogy a divatszakma se képes leszakadni róluk, és a migránskérdésről. Legalábbis az Entertainment erre következtetett a vita és egy törölt poszt után. Nem tévedhetnek sokat, a tweetek alapján Carney tényleg többet képzelt Lawrence mögé, mint kellett volna.


A múlt héten Donald Trump tanácsadója, Stephen Miller és a CNN egyik újságírója Jim Acosta esett egymásnak miután Trump támogatta azt a kezdeményezést, miszerint az Egyesült Államok azokat a menekülteket fogadná be, akik tudnak angolul, és kellően képzettek. Acosta azt kifogásolta, hogy Emma Lazarus, Az új kolosszus című verse (1883), ami a szobor egyik tábláján olvasható úgy szól, hogy

Jöjjön fáradt, nincstelen,
A tömeg, mely szabadságért zihál.

Egy árva szó sincs az angol nyelvtudásról. Miller és Acosta a Szabadság-szobor újraértelmezéséről és a migrációs válságról vitatkoztak, és a Vogue címlapja után a Breibart újságírója erre utalhatott vissza. Hogy Jennifer Lawrence nem véletlenül áll a szobor előtt, ez bizony csak egy újabb indok, hogy beletapossanak a konzervatívokba.

Többek között a Vogue kommunikációs igazgatója is visszaszólt neki, hogy

ezt még júniusban fotóztuk, haver.


(Entertainment, Jezebel)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik