Külföld

Egy rakás újságot tiltottak le az egyiptomi internetről

24.hu
24.hu

2017. 05. 25. 06:31

Több honlapot, köztük az al-Dzsazíra katari hírtelevízió és egy Törökországból sugárzó ellenzéki csatorna oldalát is blokkolták szerda éjjel az egyiptomi hatóságok.

Kairó hosszú ideje azzal vádolja az al-Dzsazírát, hogy a Muzulmán Testvériség nevű, betiltott pártot támogatja. Nem elérhető a Huffington Post arab oldala sem, ahol több olyan cikk jelent meg, amely bírálta a kairói vezetést. A hatóságok elérhetetlenné tették a független Mada Maszr hírportált is, amely több kutatást tett közzé a korrupcióról.

Egy név nélkül nyilatkozó illetékes szerint összesen 21 oldalt tettek elérhetetlenné Egyiptomból, de a tisztviselő nem sorolta fel az összes blokkolt honlapot.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Gödöllő, 2014. március 1.
A Szent István Egyetem központi épülete. A műemlék épület Kertész K. Róbert és Sváb Gyula tervei alapján 1923-1929 között neobarokk stílusban épült. Az egyetem előtt áll Árpád-házi Kálmán herceg szobra, Róna József szobrászművész 1931-ben felállított alkotása.
MTVA/Bizományosi: Faludi Imre 
***************************
Kedves Felhasználó!
Az Ön által most kiválasztott fénykép nem képezi az MTI fotókiadásának, valamint az MTVA fotóarchívumának szerves részét. A kép tartalmáért és a szövegért a fotó készítője vállalja a felelősséget.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.