Külföld

Börtönbe megy a román hírtévé vezetője, mert megzsarolta a kábelszolgáltatót

24.hu
24.hu

2016. 05. 12. 18:13

Azt mondta, kompromittáló iratokat hoz nyilvánosságra, ha nem írnak alá szerződést a csatornáik sugárzásáról.

Három és fél év letöltendő szabadságvesztésre ítélték Bukarestben a legnépszerűbb román hírtelevíziót, az Antena 3-at működtető társaság vezérigazgatóját – írja a Népszabadság.

A vád szerint Sorin Alexandrescu megzsarolta az RDS&RCS kábeltársaság romániai ügyvezetőjét azzal, hogy nyilvánosságra hozza a birtokában lévő kompromittáló iratokat, ha nem írnak alá szerződést az Antena Grouphoz tartozó tévécsatornák sugárzásáról.

Az állítólagos kompromittáló iratok bizalmas szerződések voltak, amelyeket jogtalanul szereztek meg az adóhatóságtól. Ezek kiszivárogtatásáért két év letöltendő börtönre ítélték az adóhatóság korábbi elnökét, Serban Popot.

Az ügyben két év börtönre ítélték az Antena Group alapítóját és informális vezetőjét, Dan Voiculescut, és két év felfüggesztettet szabtak ki lányára, Camelia Voiculescura, aki a cégcsoport névleges tulajdonosa.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Budapest, 2016. november 24.
A budapesti olimpiai helyszínek 3D-s bemutatóját nézik hoszteszek a Budapest 2024-es olimpiai és paralimpiai pályázatát népszerűsítő festést kapott Airbus A321-es típusú repülőgép bemutatóján a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 1-es terminálján 2016. november 24-én. A budapesti pályázatot két repülőgép népszerűsíti, amelyek a Wizz Air flottájában teljesítenek szolgálatot.
MTI Fotó: Koszticsák Szilárd
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.