plakátpiac out-of-home
Közélet

Vajna, Habony és Garancsi köre gazdagodott a Magyarország erősödik kampányon

24.hu
24.hu

hírfaragó. 2017. 05. 09. 20:09

Az év elején az egész országot ellepték a Magyarország erősödik plakátok, a HírTV pedig közérdekű adatigénylést adott be, hogy megtudják, mely cégek szedték meg magukat ebből.

  • Garancsi István cégénél 600 milliót költöttek, az ESMA-nál hatezer lengőkaros reklámot vettek, ami több mint a cég 2015-ös teljes árbevétele.
  • Andy Vajna rádiójának, a Habony Árpád vezette Modern Media Groupnak és a Pesti Srácok nevű portálnak összesen 90 millió forintot fizetett a kormány hirdetésekért.

A három fenti céget megkereste a csatorna, de csak a PS válaszolt. A főszerkesztő Huth Gergely azt mondta, kiadójuk nem azért kapott pénzt, mert kormányközeli, hanem mert sok olvasójuk van.

Dömötör Csaba államtitkár szerint nem ők választják ki, hol jelennek meg a hirdetések.

(HírTV)

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

German Chancellor and CDU party leader Angela Merkel (C) addresses supporters after exit poll results were broadcasted on public television at an election night event at the party's headquarters in Berlin during the general election on September 24, 2017.
Germany voted in a general election expected to hand Chancellor Angela Merkel a fourth term, while the hard-right Alternative for Germany (AfD) party is predicted to win its first seats in the national parliament. / AFP PHOTO / Odd ANDERSEN
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.