Közélet

Beégett a TV2, de még ferdített is

24.hu
24.hu

hírgyáros. 2016. 11. 12. 21:12

Korábban a témában:

A TV2 szombat esti Tények egyik riportja a hvg.hu újságírójának lejáratásáról szólt a 888.hu egyik cikke alapján – amit pedig a Magyar Idők kezdett el. Közben pedig rettenetesen beégette magát a csatorna, mert a riport alatt futó képsorokon nem a hvg.hu munkatársát mutatták, hanem végig egy névrokonát. Aki egyébként évekkel ezelőtt a Négy Mancs állatvédő szervezet munkatársa volt.

Lejjebb mutatjuk a videót, most a karaktergyilkos anyag egyik állításának cáfolata. A TV2 riportjában ugyanis – a 888.hu erre a cikkére hivatkozva – azt állítja, a hvg.hu-s Gergely Zsófia “többször úgy tudósított a TV2 ellen folyó médiaperről, mintha ő is ott lett volna a tárgyalóteremben, pedig nem is volt ott”.

Pedig ott volt, íme:

És akkor lássuk a szóban forgó riportot, amiben egy másik Gergely Zsófiát látunk, a Négy Mancs egykori projektvezetőjét. A videót egyébként azóta már levették a Tények honlapjáról.

Végül a Facebookon egy szűkszavú közleményben beismerték a hibát, a záporozó kommenteket pedig azóta is ezerrel törlik…

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.