Grand Hotel Yazici Mares (Array)
Közélet

Magyar újságírókat küldött törokországi PR-útra a kormány üzletfele

24.hu
24.hu

hírgyáros. 2016. 08. 12. 21:46

A hvg.hu cikke szerint az AXL Polat nevű cég több magyar újságírót is exkluzív útra vitt Törökországba, így javítva a júliusi puccs után erősen romló országimázst. Az AXL Polat Adnan Polat török üzletember tulajdona, akivel Orbán Ráhel is tárgyalt, illetve aki a kinti magyar kereskedőházak székhelyeinek tulajdonosa is.

A magyar sajtóból a Hír TV, a TV2 és az ATV kapott meghívást. A TV2 Tények Extrájában már le is ment egy anyag, miszerint a török turisztikai fronton minden rendben van,  ahogyan Isztambulban és a tengerparton, Antalyában sincs semmi gond, Törökország szép, olcsó, megéri odamenni. A puccskísérlet utáni tisztogatásról azonban egyetlen szót sem ejtettek a riportban.

Várkonyi Gyula, az ATV riportere árnyaltabb képet festett a szerinte nagyon profin szervezett útról a portálnak. Úgy látta: a hatnapos út alatt a szervezők nagyon figyeltek arra, hogy az újságírók ne nagyon menjenek a saját fejük után. Várkonyi elmondta: az út végén megkérték őket arra, hogy esetleg írjanak egy cikket a török sajtóba arról, mit tapasztaltak, hogyan érezték magukat, de ennek a kívánságnak a teljesítéséről a magyar újságírók óvatosságból végül lemondtak.

 

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Budapest, 2016. május 17.
Polt Péter legfőbb ügyész (b) és Matolcsy György, a Magyar Nemzeti Bank elnöke az Országgyűlés plenáris ülésén 2016. május 17-én.
MTI Fotó: Illyés Tibor
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.