AppleMark
Közélet

Francia multi kaszál azon, hogy a magyar kormány Brüsszelbe üzenget

24.hu
24.hu

2016. 08. 11. 07:55

Simicskáék már kevesebb állami hirdetést kapnak, de így is megkerülhetetlenek.

A Világgazdaság összeszedte, hogyan hatott a kormányzati propaganda a közterületi hirdetésekkel foglalkozó cégek bevételeire. A Kantar Media listaáron számolt adatai szerint a Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó Publimont Kft. bukott legnagyobbat, állami hirdetési bevételei idén január és május között a felére csökkentek az előző év hasonló időszakához képest.

Persze így sem tudták megkerülni a Publimontot, mint a piac második legnagyobb szereplőjét, így idén is kapott a cég valamennyi állami megrendelést. A magánszféra azonban pótolta a kiesett összeget, a Publimont a második legnagyobb bevételnövekedést érte el a szektorban az idei első öt hónapban.

A francia JCDecaux Hungary Kft. állami hirdetőktől származó bevétele viszont több mint hatszorosára ugrott, és a cégnek a teljes bevételét is 15 százalékkal sikerült növelnie az idei év első öt hónapjában. Vagyis – összegzi a Világgazdaság – az állam Brüsszel-ellenes kampányának legnagyobb kedvezményezettje a köztéri hirdető cégek közül épp egy francia multi lehet.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Swedish director Ruben Ostlund delivers a speech on stage after he was awarded with the Palme d'Or for the film 'The Square' on May 28, 2017 during the closing ceremony of the 70th edition of the Cannes Film Festival in Cannes, southern France.  / AFP PHOTO / Alberto PIZZOLI
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.