AppleMark
Közélet

Francia multi kaszál azon, hogy a magyar kormány Brüsszelbe üzenget

24.hu
24.hu

2016. 08. 11. 07:55

Simicskáék már kevesebb állami hirdetést kapnak, de így is megkerülhetetlenek.

A Világgazdaság összeszedte, hogyan hatott a kormányzati propaganda a közterületi hirdetésekkel foglalkozó cégek bevételeire. A Kantar Media listaáron számolt adatai szerint a Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó Publimont Kft. bukott legnagyobbat, állami hirdetési bevételei idén január és május között a felére csökkentek az előző év hasonló időszakához képest.

Persze így sem tudták megkerülni a Publimontot, mint a piac második legnagyobb szereplőjét, így idén is kapott a cég valamennyi állami megrendelést. A magánszféra azonban pótolta a kiesett összeget, a Publimont a második legnagyobb bevételnövekedést érte el a szektorban az idei első öt hónapban.

A francia JCDecaux Hungary Kft. állami hirdetőktől származó bevétele viszont több mint hatszorosára ugrott, és a cégnek a teljes bevételét is 15 százalékkal sikerült növelnie az idei év első öt hónapjában. Vagyis – összegzi a Világgazdaság – az állam Brüsszel-ellenes kampányának legnagyobb kedvezményezettje a köztéri hirdető cégek közül épp egy francia multi lehet.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Fotó: 24.hu / Bielik István
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.