Üzleti tippek
businessman pressing phone button, company identification icons

Így is visszavághatóak a telefonköltségek

24.hu
24.hu

2016. 11. 08. 18:58

A virtuális alközpontok nem igényelnek külön beruházást, és a cégek akár 30 százalékkal is csökkenhetik a telefonálással kapcsolatos költségeiket.
Korábban a témában:

Az Invitech Solutions jelenleg több mint 300 partnerének biztosít az IP Centerhez köthető szolgáltatást. Az ügyfélkörben végzett felmérések szerint a különböző vállalkozások eltérő elvárásokat fogalmaznak meg az üzleti telefónia prioritásaira, de a költségoptimalizálás és az új, modern funkciók iránti igény közös nevező.

Az IP Center olyan megoldás, amely lehetővé teszi a karbantartási és üzemeltetési költségek kiiktatását, a társaság ügyfeleinek körében pedig az is kimutatható, hogy így akár 30 százalékkal is csökkenhetnek a telefonálással kapcsolatos költségek.

A rendszer a telefonkészülékeken kívül gyakorlatilag nem igényel új eszközöket, feleslegessé válnak a költségesen üzemeltetett korábbi alközpontok és egyéb berendezések. Az egységes IP-alapú infrastruktúra és a felhő-technológia igénybevételével a telefonos opciókon messze túlmutató megoldások is elérhetőek. A szolgáltatás több mint egy alközpont, mert olyan funkciók érhetőek el a többi közt, mint az IVR, e-Fax, PC-alapú integráció, távoli iroda, szelektív hívásfogadás és konferenciaszolgáltatások.

Az IP Center kezelése sokkal egyszerűbb a hagyományos alközpontokhoz képest, hiszen itt a felhasználók egy könnyen átlátható webes felületen keresztül tudják vezérelni, kontrollálni a kimenő és bejövő hívásaikat, amelyet természetesen bárhol megtehetnek, ahol van internetkapcsolat.

„Magánéletünkben már hozzászoktunk ahhoz, hogy egy szolgáltató – például bank vagy biztosító – ajánlatának kiválasztásában kényelmes, netes felületen elérhető kalkulátor segít. Úgy gondoljuk, a vállalatok esetében is hasznos, ha egy szolgáltatásnál gyorsan, saját igényeikre szabva kaphatnak tájékoztatást arról, hogy milyen megoldás lehet a leghatékonyabb számukra. Ezt a lehetőséget most az IP Center megoldásunk kapcsán tettük szabadon elérhetővé az érdeklődőknek. Az online felületünkön elhelyezett kalkulátorral az a célunk, hogy a hazai középvállalatok felismerjék: ezeket a megoldásokat szolgáltatásként is igénybe vehetik. Különösen fontos ez most, amikor a legtöbb cégnél már a jövő évi költségvetésen gondolkodnak” – nyilatkozta Kováts Péter, az Invitech Solutions középvállalati igazgatója.

A vállalat Magyarország egyik legnagyobb informatikai és telekommunikációs szolgáltatója. Az Invitel-csoporthoz tartozó társaság ügyfelei között közép- és nagyvállalatok, valamint közintézmények is megtalálhatóak, emellett a távközlési szektor több száz szereplője számára biztosít nagykereskedelmi szolgáltatásokat.

A 20 éves tapasztalattal rendelkező cég jelenleg több mint 500 szakembert foglalkoztat és mintegy 6000 partnerének nyújt informatikai-, adatközponti-, valamint felhőmegoldásokat, illetve adatátviteli és telekommunikációs szolgáltatásokat.

(x)

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Charleroi, 2017. szeptember 19.
A Ryanair ír légitársaság repülőgépei a belgiumi Charleroi repülőtéren 2017. szeptember 19-én. A cég több mint 2000 járatát törölte, ebből 143 Belgiumból induló járatot pilótahiány, a légiforgalmi irányítás kapacitásának szűkössége, a sztrájkok, a kedvezőtlen időjárás, valamint a személyzet szabadságának kötelező kiadása miatt. (MTI/EPA/Stephanie Lecocq)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.