businessman pressing phone button, company identification icons
Üzleti tippek

Így is visszavághatóak a telefonköltségek

24.hu
24.hu

2016. 11. 08. 18:58

A virtuális alközpontok nem igényelnek külön beruházást, és a cégek akár 30 százalékkal is csökkenhetik a telefonálással kapcsolatos költségeiket.
Korábban a témában:

Az Invitech Solutions jelenleg több mint 300 partnerének biztosít az IP Centerhez köthető szolgáltatást. Az ügyfélkörben végzett felmérések szerint a különböző vállalkozások eltérő elvárásokat fogalmaznak meg az üzleti telefónia prioritásaira, de a költségoptimalizálás és az új, modern funkciók iránti igény közös nevező.

Az IP Center olyan megoldás, amely lehetővé teszi a karbantartási és üzemeltetési költségek kiiktatását, a társaság ügyfeleinek körében pedig az is kimutatható, hogy így akár 30 százalékkal is csökkenhetnek a telefonálással kapcsolatos költségek.

A rendszer a telefonkészülékeken kívül gyakorlatilag nem igényel új eszközöket, feleslegessé válnak a költségesen üzemeltetett korábbi alközpontok és egyéb berendezések. Az egységes IP-alapú infrastruktúra és a felhő-technológia igénybevételével a telefonos opciókon messze túlmutató megoldások is elérhetőek. A szolgáltatás több mint egy alközpont, mert olyan funkciók érhetőek el a többi közt, mint az IVR, e-Fax, PC-alapú integráció, távoli iroda, szelektív hívásfogadás és konferenciaszolgáltatások.

Az IP Center kezelése sokkal egyszerűbb a hagyományos alközpontokhoz képest, hiszen itt a felhasználók egy könnyen átlátható webes felületen keresztül tudják vezérelni, kontrollálni a kimenő és bejövő hívásaikat, amelyet természetesen bárhol megtehetnek, ahol van internetkapcsolat.

„Magánéletünkben már hozzászoktunk ahhoz, hogy egy szolgáltató – például bank vagy biztosító – ajánlatának kiválasztásában kényelmes, netes felületen elérhető kalkulátor segít. Úgy gondoljuk, a vállalatok esetében is hasznos, ha egy szolgáltatásnál gyorsan, saját igényeikre szabva kaphatnak tájékoztatást arról, hogy milyen megoldás lehet a leghatékonyabb számukra. Ezt a lehetőséget most az IP Center megoldásunk kapcsán tettük szabadon elérhetővé az érdeklődőknek. Az online felületünkön elhelyezett kalkulátorral az a célunk, hogy a hazai középvállalatok felismerjék: ezeket a megoldásokat szolgáltatásként is igénybe vehetik. Különösen fontos ez most, amikor a legtöbb cégnél már a jövő évi költségvetésen gondolkodnak” – nyilatkozta Kováts Péter, az Invitech Solutions középvállalati igazgatója.

A vállalat Magyarország egyik legnagyobb informatikai és telekommunikációs szolgáltatója. Az Invitel-csoporthoz tartozó társaság ügyfelei között közép- és nagyvállalatok, valamint közintézmények is megtalálhatóak, emellett a távközlési szektor több száz szereplője számára biztosít nagykereskedelmi szolgáltatásokat.

A 20 éves tapasztalattal rendelkező cég jelenleg több mint 500 szakembert foglalkoztat és mintegy 6000 partnerének nyújt informatikai-, adatközponti-, valamint felhőmegoldásokat, illetve adatátviteli és telekommunikációs szolgáltatásokat.

(x)

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

US actress Sharon Stone arrives on May 21, 2013 for the screening of the film "Behind the Candelabra" presented in Competition at the 66th edition of the Cannes Film Festival in Cannes. Cannes, one of the world's top film festivals, opened on May 15 and will climax on May 26 with awards selected by a jury headed this year by Hollywood legend Steven Spielberg.     AFP PHOTO / LOIC VENANCE / AFP PHOTO / LOIC VENANCE
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.