Young businessman working with modern devices.
Üzleti tippek

Díjat kapott az Invitel

24.hu
24.hu

2016. 06. 03. 13:37

A Content Marketing Award versenyen arany és ezüst díjat nyert a vállalat.
Korábban a témában:

A Kreatív magazin arannyal jutalmazta az Invitelt a CMA 2016 „IT/Telekommunikáció” kategóriájában és ezüsttel a „Saját felületeken futó megoldások és kampányok” kategóriában.

A két díj rangos elismerés a cég számára, a zsűri által díjazott lakossági és kisvállalati edukációs program megmutatta, hogy a felhasználók igénylik az újdonságok bemutatását és az olyan hasznos információkat, amelyekkel bővíthetik ismereteiket.

Az Invitel rendszeresen végez ügyfelei körében kutatásokat, felméréseket és legyen szó egy új portfólióról vagy szolgáltatásról, mindig arra törekszik, hogy a felhasználói igények változásait figyelembe véve alakítsa termékkínálatát, fejlessze hálózatát.

A most díjazott lakossági és kisvállalati edukációs program is a felhasználói visszajelzésekre és kérdésekre épült. A törzsanyag összeállításán és az online területen dolgozó kollégák koordinálásában együtt dolgozott az ügyfélszolgálat, a termékfejlesztésekért felelős team, a lakossági és kisvállalati marketingért felelős csapat, a PR-osztály, illetve a HelpDesk munkatársai is.

Cél: a szolgáltatások teljes körű kihasználása

Az Invitel országszerte több régióban is helyi szolgáltatónak számít. A telekommunikációs cég fontosnak tartja, hogy minőségi szolgáltatások nyújtása mellett olyan érdekes, látványos és könnyen megérthető tartalmakkal is ellássa ügyfeleit, amelyek segítségével jobban ki tudják használni az internet, valamint a folyamatosan fejlődő telekommunikációs eszközök előnyeit.

A társaság Netbarát oldalán megjelenő ismeretterjesztő anyagokkal, illetve a lakossági és kisvállalati ügyfelek részére rendszeresen küldött elektronikus hírlevelekkel igyekszik segíteni a felhasználókat, legyen szó akár jelszóvédelemről, WiFi-beállításokról vagy éppen az IPTV kényelmi funkcióiról.

„Célunk, hogy a szolgáltatásainkat igénybe vevők valódi felhasználókká váljanak, akik vállalatunknak köszönhetően önállóan – szakember vagy akár a szomszédjuk bevonása nélkül – megoldhatnak bizonyos műszaki, akár beállításokkal kapcsolatos nehézségeket. Ezért indítottuk el edukációs programunkat, és öröm látni a szakma, illetve ügyfeleink pozitív visszajelzéseit, amelyek megerősítenek minket abban, hogy érdemes tovább haladnunk ezen az úton” – mondta Sólyom Balázs, az Invitel online szolgáltatások vezetője.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Budapest, 2015. augusztus 27.
Dabóczi Kálmán, a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) vezérigazgatója az új Solaris-Skoda trolibuszok sajtóbemutatóján a BKV X. kerületi  Zách utcai trolibuszgarázsában 2015. augusztus 27-én. Napokon belül megkezdődik a 36 új trolibusz tesztüzeme Budapesten, amelyek „önjáróak”, akár négy kilométert is meg tudnak tenni behúzott áramszedővel. Az alacsonypadlós járművek közül a csuklós trolikon 104, a szóló járműveken 64 ember utazhat egyszerre.
MTI Fotó: Marjai János
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.