Üzleti tippek

Íme, egy piaci rés az online marketingben

24.hu
24.hu

2016. 02. 06. 19:11

Korábban a témában:

A kis- és középvállalkozások marketingje olyan piaci rés, amellyel a nagyobb ügynökségek nem szívesen foglalkoznak – mondta Szaladják Linda, az iData Kft. marketingvezetője az M1 aktuális csatornán.

A szakértő, aki elnyerte a Magyar Marketing Fesztivál díját, hozzátette: három éve alapított saját ügynökséget olyan cégeknek, akik tisztában vannak azzal, hogy szükségük van az online marketingre, de nem tudják megfizetni a nagy cégeket.

Az MTI-hez korábban eljuttatott tájékoztatás szerint az elismerést – két kategóriában – annak a szakértőnek, illetve társaságnak ítélik oda, akik a kkv-szektorban előző évi tevékenységükkel sokat tettek a marketingszakma fejlődéséért, megítéléséért, egyben hatással voltak a kis- és közepes vállalkozások fejlődésére is.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Prága, 2017. október 20.
Andrej Babis szlovák származású cseh milliárdos, volt miniszterelnök-helyettes, az ANO mozgalom elnöke egy szavazóhelyiségbe érkezik Prágában, a kétnapos képviselőházi választások első napján, 2017. október 20-án. (MTI/EPA/Filip Singer)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.