Üzleti tippek
Budapest, 2014. július 1.
Átadás elõtt álló 20 ezer négyzetméteres irodaház Budapesten, a XIII. kerületi Váci út és a Dózsa György út sarkán 2014. július 1-jén. A Futureal ingatlanfejlesztõ csoport 2011-ben megvásárolta az Ibis, korábbi nevén Volga szállót az Accortól, és annak a helyén építette fel az új irodaházat.
MTI Fotó: Balaton József

Gigatranzakció az ingatlanpiacon

24.hu
24.hu

2015. 11. 23. 11:00

A Raiffeisen Bank finanszírozza a Futureal legújabb irodaházfejlesztését.

Sorrendben ez a negyedik épület a már hétezer embernek munkát adó Corvin Sétány irodanegyedében.

A Corvin Technology and Science Parkban épülő irodaházat teljes egészében elő-bérleti szerződéssel lekötötte a Nokia Systems magyarországi központja. A 25 ezer négyzetméternyi bérbe adható területtel rendelkező épület egyben a finn IT és telekommunikációs óriáscég kutatás-fejlesztési központjának is helyet ad majd.

Futó Gábor, a Futureal alapítója és társtulajdonosa így kommentálta a tranzakciót: „a Váci úti KPMG-székház után, ebben a piacon egyedülálló volumenű ügyletben ismét a Raiffeisen Bankkal sikerült megállapodnunk a projekt finanszírozására. A Futureal egyike azon nagyon kevés fejlesztőnek Európában, amely a legnagyobb válságban is teljesítette ígéreteit a banki partnerek, a joint venture partnerek, a bérlők, lakásvásárlók és alvállalkozók felé. Ennek a hírnévnek most érett be a gyümölcse: az ingatlanpiac kezd feléledni, élvezhetjük a bankok bizalmát, és sorra választanak minket a bérlők built-to-suit (BTS) székház projektjeik megvalósítására”.

Kementzey Ferenc, a Raiffeisen Bank vezérigazgató-helyettese elmondta: „a Raiffeisen továbbra is meghatározó banki szereplő kíván maradni Magyarországon a projektfinanszírozásban is”.

A projekt 2015 januárjában indult és várható befejezése jövő év utolsó negyedévében lesz.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Charleroi, 2017. szeptember 19.
A Ryanair ír légitársaság repülőgépei a belgiumi Charleroi repülőtéren 2017. szeptember 19-én. A cég több mint 2000 járatát törölte, ebből 143 Belgiumból induló járatot pilótahiány, a légiforgalmi irányítás kapacitásának szűkössége, a sztrájkok, a kedvezőtlen időjárás, valamint a személyzet szabadságának kötelező kiadása miatt. (MTI/EPA/Stephanie Lecocq)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.