Üzleti tippek

A biztonságos netezéshez is ad tippeket a szolgáltató

Wifi-beállítás, biztonságosabb jelszavak, érdekességek a digitális tévézés világából. Néhány, az ügyfelek által keresett téma, amelyekben színes edukációs anyagokkal is segít a távközlési szolgáltató.

Mikor cserélte utoljára a jelszavait? Tudta, hogy egy 6 karakterből álló kód akár pillanatok alatt vagy jobb esetben egy kézimeccs félideje alatt is feltörhető egy átlagos PC-vel? Hol helyezze el a lakásban a wifi-routert? Mi a különbség a digitális televíziózás és az IPTV között? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre kaphat hasznos válaszokat az Invitel Edukációs programjában.

„Felelős vállalatként kiemelt fontosságúnak tartjuk a felhasználói ismeretek bővítését. Ezért kezdtünk el azon gondolkodni, hogy milyen módon tudnánk még jobban informálni ügyfeleinket, legyen szó akár szolgáltatásokról, akár hasznos gyakorlati témákról. Mindenképpen beszédes, informatív, könnyen emészthető és kreatív megoldásokat kerestünk. Így született meg az Invitel Edukációs programjának ötlete, amely az üzleti és lakossági ügyfeleknek küldött online hírlevelekből, blogposztokból és közösségi médiamegjelenésekből épül fel, illetve fontos alkotóeleme az infografika is” – összegezte Sólyom Balázs, a vállalat online szolgáltatásokért felelős vezetője.

Szakértői segítség a cégeknek

Az Edukációs programot először a vállalati üzletágban – ICT témakörben – indította el az Invitel. A telekommunikáció mellett az infokommunikáció is a rendkívül gyorsan változó iparágak egyike. Az pedig a szolgáltatók feladata is, hogy az ügyfelek lépést tudjanak tartani az újításokkal, felmérhessék, hogy vállalkozásukat miként tudják támogatni a felhő- vagy például adatközponti szolgáltatások.

Az üzleti ügyfelek olyan fontos kérdésekben tájékozódhatnak a vállalat blogján, hogy miként védhetik ki a katasztrófahelyzetek miatti leállásokat, legyen szó áramkimaradásról, csőtörésről vagy esetleg tűzvészről.

Külön infografikán mutatják be az elavult irodai szerverek és a modern adatközponti megoldások közötti – költségekben is – jelentős különbségeket, de egy kávészünetben a blogon akár azt is átnézhetik az érdeklődők, hogy mi az 5 legfontosabb jellemzője az innovatív vállalatoknak.

A lakossági ügyfelek felé is kibővítették a programot

„Üzleti ügyfeleink visszajelzését látva úgy gondoltuk, hogy lakossági előfizetőink számára is tudunk olyan érdekes, látványos és könnyen érthető információs anyagokkal szolgálni, amelyek segítségével jobban ki tudják használni a szolgáltatásinkban rejlő lehetőségeket – legyen szó akár a wifi beállításokról vagy az IPTV funkciókról. A legtöbb anyagban abszolút az alapoktól foglaljuk össze a legfontosabb, legérdekesebb információkat, így ezek képletesen az 1.0-s verziót jelentik. Hosszú távon egy-egy sikeresebb témánál elképzelhető, hogy 2.0-s, illetve akár kifejezetten szakmai, 3.0-s anyagokat is készítünk” – részletezte a szakember.

Az Invitel Edukációs program legutóbbi infografikája az online vásárláshoz ad hasznos gyakorlati tippeket, de az ügyfelek által keresett témák között található a Facebook biztonsági beállításai és a gyermekek biztonságos internetezése is. Így várható, hogy később ezekről is készülhetnek újabb informatív összefoglalók.

Bronz-díjat nyertek

„Az ügyfelektől kapott pozitív visszajelzések mellett fontos eredmény, hogy a szakma is elismerte a jelszóváltással kapcsolatos összefoglalónkat. Ennek a témának a feldolgozása ugyanis a Kreatív szaklap által meghirdetett Content Marketing Award pályázaton Bronz-díjat kapott” – tette hozzá a Sólyom Balázs.

(x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik