Üzleti tippek

Jutalékmentesen is építheti az üzleti kapcsolatokat

Éjszakába nyúló megbeszélések, költséges marketingkampányok, hideghívások: az ügyfélkeresés és az üzleti kapcsolatépítés néhány tipikus eleme. A BNI merőben más megoldást ajánl. A szervezet szerint egyre több magyar kkv próbálja ki a jutalékmentes együttműködés lehetőségeit.

Az „Aki ad, az nyer!” elven alapuló, az Egyesült Államokból induló vállalkozásépítési modell 2008-ban érkezett Magyarországra. A hagyományos hálózatépítéstől eltérő, a csoporttagságon belül jutalékmentes ajánlásokon alapuló közösségnek tavaly 600 tagja volt idehaza.

A BNI keretei között realizált forgalmuk 2013-ban meghaladta a 12 milliárd forintot.

Eddig a fővárosban 12, vidéken pedig 13 üzleti csoport működött, de július végén Székesfehérváron, illetve várhatóan szeptember elején Budaörsön, Szigetszentmiklóson és Érden is új csoportjuk jön létre.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik