Üzleti tippek

Duplán nyerhetnek a kreatív cégek

Az InnoMax Díj elnyerése az elismerés mellett abban is segít, hogy a győztes vállalkozások hírnévre tegyenek szert.

Az Invitel 2009-ben azzal a céllal hozta létre a díjat, hogy ösztönözze az üzleti innovációkat, valamint felhívja a figyelmet a sikeres magyar vállalkozásokra és fejlesztésekre. A pályázat az évek alatt átalakult, kibővült, ezen a területen talán a legmarkánsabb változást a 2014-es év hozta.

„Az innovációs díj idén tartalomban és a külsőségekben is megújult. Egyrészt az InnoMax Gálának új helyszínt választottunk, ami jobban tükrözi a díj szellemiségét: azt, hogy frissebbé, lendületesebbé vált. Továbbá bevezettünk egy új kategóriát, amely a civil szférának és a nonprofit szervezeteknek szól. A vállalati kategóriában most is külön pályázhattak a kis-, a közepes és a nagyvállalatok. A korábbi nyertesek visszajelzéseiből azt láttuk, hogy a díjazottak számára rendkívül fontos, hogy ne csak a szakmának, hanem a nagyközönségnek is meg tudják mutatni a fejlesztésüket. Így ettől az évtől a győztesek számára egymillió forintos médiatámogatást is biztosítunk” – részletezte az Invitel vállalati értékesítési igazgatója, a zsűri elnöke.

Kivételesen nem volt nehéz helyzetben a zsűri

Gerlei Gyöngyvér szerint eléggé nagy volt az összhang a zsűritagok között abban, hogy az egyes kategóriában mely pályázatok bizonyultak a legjobbnak. „Idén rekordszámú nevezés érkezett, és szokás szerint rendkívül színes volt a paletta. A gazdaság számos ágazatából és az ország minden szegletéből érkeztek pályázatok. Külön öröm számunkra, hogy a mostani fordulóban már a határon túlról is kaptunk nevezést” – tette hozzá.

Az InnoMax Gáláról és a nyertesekről készült videót itt nézheti meg.

Az info- és telekommunikációs vállalathoz az InnoMax és InnoApps Díjakra az elmúlt öt évben 365 pályázat érkezett. 200 vállalat és 125 fiatal fejlesztő nevezett be a versenybe. A kiosztott díjak összértéke meghaladta a 12 millió forintot.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik