Üzleti tippek

Office 365: akadálytalanul bővülhet a vállalkozás

A nyári időszak igen zavaros lehet egy-egy vállalat életében: az üzletmenetet folyamatosan biztosítani kell, miközben számos alkalmazott szabadságra megy. Ráadásul ha bejön egy nagyobb megrendelés, plusz munkatársakat kell fölvenni rövidebb-hosszabb időre.

Az Office 365 Deskless Suite szolgáltatás igénybevételével nem kell fölöslegesen költenie a pénzét: új szoftvereket vásárolnia, fizetni a vállalati rendszer átmeneti bővítéséért.
Felhasználónként körülbelül 1000 forintnak megfelelő, euróban számított havidíjért alapszintű hozzáférés biztosítható a vállalati szintű üzenetküldő és a kommunikációs szolgáltatásokhoz. Sőt az Exchange Online Deskless Worker és a Sharepoint Online Deskless Worker segítségével további megtakarításokat is eszközölhetünk.

Ha az új munkatársaknak nincs szüksége a közös dokumentumok elérésére, csupán a levelezési rendszer nélkülözhetetlen a számukra, azt havonta egy capuccino áráért megkaphatjuk az Exchange Online Deskless Worker szolgáltatás megrendelésével, amelyhez az Office 365 szolgáltatásainál megszokott, 99,9 százalékos rendelkezésre állási garancia társul.

Gazdaságos, mert rugalmas

Az Exchange Online Deskless Worker ideális a cég azon dolgozói számára, akik még nem rendelkeznek üzenetküldési lehetőségekkel. Havonta kevesebb, mint 500 forintnak megfelelő díjért a felhasználók 500 megabájtos e-mail postafiókot kaphatnak, ezen felül hozzáférhetnek a vállalati címjegyzékhez és a megosztott naptárakhoz, vagy közkinccsé tehetik a napirendjüket. Ráadásul még a kéretlen leveleket sem kell törődniük, és a vírusok sem okoznak bonyodalmakat, hiszen az Outlook Web Access Light program szintén a csomag része.

Az új kollégák számára elérhetővé válnak a Sharepoint portálokon elhelyezett dokumentumok, részt vehetnek a céges felmérésekben és fórumokon. Nem kell azonban aggódni rajta, hogy a rutintalan kezek kárt tesznek a vállalati adatokban, mivel az oldalak nem szerkeszthetők. Különféle listák természetesen ugyanúgy készíthetők, az alkalmazottak részt vehetnek a közös online megbeszéléseken, kérdőíves felmérésekben, és a címjegyzékhez is hozzáadhatnak újabb elemeket.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik