Üzleti tippek

A Marionnaud és a DM vezet Magyarországon

A csehek a legsegítőkészebbek, a magyarok azok, akik legtöbbet adnak a külső megjelenésre, a szlovákoknál pedig a legerősebb a vevőhűség építése – mutat rá egy friss felmérés, amely a hazai és a külföldi parfümériákat és drogériákat vette górcső alá.

Az International Service Check (ISC) nemzetközi piackutató cég tesztvásárlói 6 közép-európai ország (Lengyelország, Bulgária, Románia, Csehország, Szlovákia és Magyarország) legnagyobb és legismertebb parfümériáit és drogériáit látogatták végig. Többek között felmérték a szolgáltatás minőségét, az alkalmazottak viselkedését, illetve az üzletek tisztaságát.

A tesztvásárlók 27 parfüméria láncot vizsgáltak meg, köztük nyolcat (DM, Fann Perfumerie, L’Occitane (en Provence), Marionnaud Parfumeries, Rossmann, Schlecker, Sephora, Yves Rocher) nemzetközi viszonylatban.

Magyarországon az üzlet megjelenése tekintetében a legjobb eredményt a Marrionnaud, DM és a Muller; termékbemutatás vonatkozásában a Muller, a Rossmann és a DM; míg a szolgáltatás minősége kategóriában a Marionnaud vitte el a pálmát. A vevőhűség építése kategóriában a DM és a Schlecker szerepelt a legjobban. Az összetett értékelésben tehát hazánkban a Marrionnaud az első, míg a DM a második helyen végzett.

Az általános értékelések alapján hazánk a többi ország tükrében az 5. helyezést érte el, a rangsor élén ugyanis Csehország végzett, maga mögé utasítva Romániát és Szlovákiát. A „Megjelenés” kategóriában viszont Magyarország lett a győztes.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik