Üzleti tippek

Leépít a Coca-Cola

Összehúzza a nadrágszíjat az üdítőital-óriás. A vállalat leépítése európai marketing részlegét érinti.

A Coca-Cola már megkezdte a tárgyalásokat a munkavállalókkal, az esetleges leépítések az FMCG óriás európai egységeit érintik, mintegy 38 országot, számol be a Brandrepublic.

A változásoknak köszönhetően egyszerűsödik az irányítás, s gyorsabb, hatékonyabb szervezet létrejöttét ígéri a Coca-Cola Europe elnöke, Dominique Reiniche, aki további részletekkel nem szolgált. Mindenesetre valószínűsíthető, hogy London lesz az európai központ, s összevonásokra is sor kerül. A lap szerint az sem kizárt, hogy olyan ügynökségeket keres a cég meglévő partnerei helyett, akik teljes körű szolgáltatást nyújtanak. Nagy-Britanniában például három különböző ügynökség dolgozik a brandeken, a médiatervezést és a vásárlást pedig egy negyedik végzi.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik