Üzleti tippek

Sokat nőtt a FUNZINE

A média- és reklámpiacon tapasztalható visszaesés ellenére tavaly 61 százalékkal nőtt a Funzine Média árbevétele. A kiadó portfóliója két új termékkel is gyarapodott 2009-ben.

A 2006-ban kockázati tőke bevonásával elindított Budapest Funzine ingyenes, elsősorban külföldieknek szóló életmód- és programmagazinként indult, mára több országos kiadvány, online felület tartozik a csoporthoz. A Funzine Média jelenleg Magyarország legnagyobb példányszámban megjelenő idegennyelvű kulturális magazinjainak kiadója, a médiacsoport termékei havonta átlagosan 150 ezer példányban jelennek meg országszerte, és több mint 3 600 ponton – szállodákban, kulturális intézményekben, éttermekben – elérhetőek.

A 2009-ben elindult speciális kiadványok; a magyar-angol-német nyelvű, negyedévenként megjelenő balatoni különszám tovább növelte az olvasói elérést, a budapestihez hasonló 75-75 ezres példányszámmal. Tavaly országos lefedettséget hozott a Hungary Funzine magazin, amelyet a szerkesztőség a Magyar Turizmus Zrt.-vel együttműködve készít el negyedévente, angol, illetve német nyelven.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik