Üzleti tippek

Bevásárolt a Maximize

Többségi tulajdonrészt szerzett a Maximize Médiaügynökség a Rebel Rouse-ban. A médiaügynökség kompetencia bővítéssel magyarázza a lépést.

A Maximize Médiaügynökség és annak többségi tulajdonosa, a Mindshare Médiaügynökség bejelentették, hogy lezárták a Rebel Rouse Kft. többségi tulajdonrészének megszerzését.

A Rebel Rouse-t 2010 januárban 5 magánszemély alapította, azzal a céllal hogy olyan ügynökséget hozzanak létre, amely egyszerre képes nemzetközi minőségű kommunikációt készíteni online és offline területen is. Az ügynökség egyedi megoldásokra specializálódott, a cég neve és szlogenje (wasn’t born to follow!) is erre utal.

Az ügynökség a trendeknek megfelelően inkább a digitális területre fókuszál, de a kollégák kompetenciáit és gyakorlatát tekintve felkészültek a klasszikus ATL/BTL feladatok elvégzésére is.

A Rebel Rouse többek között olyan szakembereket jegyez, mint Vándor Eszter innovatív média igazgató, Bujtás Attila kreatívigazgató, Pavláth Zita ügyfélkapcsolati igazgató, Szász Tibor user experience designeBerta László kreatív grouphead, Csapó Tamás senior art director és Baráth Katalin vezető szövegíró.

“A mai naptól kezdve a Mindshare-Maximize cégcsoport ügyfelei az online és offline média tervezés és vásárlás mellett házon belüli, piacvezető szintű online kreatív és kommunikációs kiszolgálásban részesülhetnek. Célunk rövid távon, hogy a Rebel Rouse-ra úgy tekintsenek a megbízók, mint a három meghatározó digitális kommunikációs ügynökség egyikére. Ebben nagy segítséget fog nyújtani a cégcsoportunkban már meglévő média stratégiai kompetencia, évtizedes szakmai tapasztalataink és a média piacon elfoglalt meghatározó pozíciónk.”- mondta Kerti Attila, a Maximize ügyvezető igazgatója, aki a Rebel Rouse business development directora is egyben.

Somlói Zsolt, a Mindshare Médiaügynökség ügyvezető igazgatója hozzátette : “A kialakult új kapcsolat jelentős előrelépés stratégiai fejlődésünkben, hiszen teljes körű kommunikációs szolgáltatást tudunk bárkinek nyújtani külső alvállalkozók nélkül. Ez egybevág a Mindshare hosszú távú koncepciójával amit mi úgy hívunk “House of Media.”

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik