Üzleti tippek

Lakossági médiakampányt indít a főváros

Nettó 160 millió forint keretösszeggel 15 lakossági médiakampány tervezésére és a hozzá kapcsolódó média vásárlásra írt ki nyílt közbeszerzést Budapest Főváros Önkormányzata.

Az egy évig tartó kampány témái közé tartozik – egyebek mellett – “az új parkolási szabályokkal kapcsolatos tájékoztatás, különös tekintettel az Alkotmánybíróság parkolást rendeletre vonatkozó döntésével beálló helyzetre; a levegőtisztasággal, szmogriadóval kapcsolatos lakossági tájékoztatás; valamint a Budapest Főváros Önkormányzata költségvetési rendeletének lakosságot érintő vonatkozásaival kapcsolatos tájékoztatás”. A Közbeszerzési Értesítőben megjelent felhívás szerint a kampány keretösszege nettó 160 millió forint. A kampánynak a televíziókban, napilapokban, rádiókban, heti és kétheti lapokban, havi lapokban, az online médiában, valamint a köz és belterületi hirdetési felületeken kell megjelennie.

Nem tehet ajánlatot az, akinek az előző két évben – 2008 és 2009-ben – médiakampány tervezéséből és médiakampány vásárlásból származó árbevétele a két évben összesen nem érte el a nettó 150 millió forintot, valamint a teljes forgalma az előző két évben összesen nem érte el a nettó 160 millió forintot. Referenciaként pedig be kell mutatni az előző három évből összesen legalább két darab, szerződésszerűen teljesített, médiakampány tervezéséről és médiakampány vásárlásáról szóló szerződést, amelyek együttes értéke el kell hogy érje a nettó 150 millió forintot – olvasható az MTI összefoglalójában.

Az ajánlatokat március 26-ig kell beadni. A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatást kínáló ajánlattevő lesz a nyertes. Az eredményhirdetés április 23-án lesz, a szerződéskötés tervezett időpontja pedig május 13.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik