Üzleti tippek

Panaszirodát nyitott a GVH

Önálló panaszirodát hozott létre a pénzügyi témájú ügyekre a Gazdasági Versenyhivatal (GHV) - olvasható a csütörtöki Népszabadságban.

A napilap cikke ismerteti, hogy az elmúlt években a GHV versenyfelügyeleti munkája során azt tapasztalta: jelentősen megnövekedett a bankokkal és egyéb pénzügyi szolgáltatókkal kapcsolatos ügyek száma, így a hivatal már meglévő fogyasztóvédelmi irodája mellett indokolttá vált egy külön erre szakosodott iroda létrehozása.

A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF) negyedéves panaszkezelési összesítéséből kiderül, hogy az előző év azonos időszakához képest 2009 harmadik negyedévében összességében 70 százalékkal nőtt a beadott lakossági panaszok száma, 1926-ról 3240-re. Ezen belül különösen kiemelkedik a bankokkal és a pénzügyi szolgáltatókkal szemben benyújtott panaszoké – írja a Népszabadság.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik