Üzleti tippek

Panaszkodnak az Emfeszre

Az egyetemes szolgáltatók szerint számos panasz érkezik a kisfogyasztóktól, hogy az olcsóbb földgázt kínáló Emfesz Kft. üzletkötői hamis információkkal, etikátlanul, a lakosságot félrevezetve próbálják rábeszélni az érintetteket a szolgáltatóváltásra - írta pénteki számában a Napi Gazdaság a Tigáz szóvivőjére hivatkozva.

Az Emfesz elismerte, hogy előfordulnak visszás esetek, de a cég szerint a panaszok száma csak egy százalék körül mozog, a hagyományos szolgáltatókhoz visszalépők száma pedig nem jelentős – írta a lap.

A Napi Gazdaság szerint mind a Tigáz, mind pedig a Főgáz területén már néhány ezer fogyasztót sikerült átcsábítani, de csaknem 50 százalékuk egy-két hónap után jelentkezett, hogy visszatérne. Az E.ON is rendszeresen kap panaszokat az Emfesz üzletkötőinek agresszív viselkedéséről, amiről tájékoztatták is a rivális céget.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik