Üzleti tippek

Gyárfást támadja az MTV

Jogi lépésekre készül a Magyar Televízió, mivel a menedzsment álláspontja szerint a Nap-kelte több reklámot sugárzott, mint ami a szerződésben szerepel.

Medveczky Balázs ügyvezető alelnök azt MTI-vel azt közölte: a megállapodásban szereplő 19 helyett éveken keresztül” 22 percnyi hirdetést sugárzott a naponta három órányi műsort adó produkció.

Gyárfás Tamás producer úgy reagált: csak egy korábbi, azóta érvényét vesztett szerződés tartalmazta a 19 perces korlátot, a 2006-os és a Medveczky Balázs által aláírt 2008-as már nem.

Szerinte úgy jöhetett ki az MTV menedzsmentjének a húsz percen felüli időtartam, hogy – megtévesztően, rossz hírüket keltve, mint a kuratórium tagjainak kiosztott mintegy félszáz oldalas kimutatásból is kiderül – abba beleszámolták valamennyi hirdetési blokk elején és végén látható mini-főcímet is, ami viszont a médiatörvény szerint nem része a reklámidőnek.

Szeptember 25-én, azonnali hatállyal mondta fel – ellehetetlenülésre hivatkozva – a Nap-kelte szerződését a nagyobbik köztelevízió; az MTV-t felügyelő közalapítvány kuratóriumi elnökségében azóta vita folyik arról, jogszerűen járt-e el az intézmény menedzsmentje.

Gyárfás Tamás szerint szánalmas, hogy az MTV ügyvezető alelnöke utólag újabb és újabb megalapozatlan ötletekkel rukkol ki, hogy valahogy igazolja jogszerűtlen döntését

Ajánlott videó

Olvasói sztorik