Üzleti tippek

A weben kell erősítenie a NOB-nak

Az olimpiai mozgalomnak ki kell használnia az internetes kommunikáció adta lehetőségeket, különben könnyen elveszítheti a fiatal nézőket.

A Nemzetközi Olimpiai Bizottságnak elérhetőbbé kellene tennie a közvetítési jogokat, és átadni azokat egy új, a jelenkor technológiáját alkalmazni tudó generációnak – mutatott rá Martin Sorrell kommunikációs szakember a szervezet koppenhágai ülésén. „Ha ők az internetet alkalmazzák, az olimpiai mozgalom felkerülhet a világhálóra – mondta a kongresszuson megtartott előadásában Sorrell. Önöknek engedniük kell, hogy ezek a szakemberek az ötkarikás játékok tartalmát és a NOB eszmei vagyonát a saját elképzeléseik alapján használják fel.”

A szakember szerint a sportszövetségeknek a szórakoztatóiparból kellene ötleteket meríteniük, s példának hozta az amerikai profi baseball-ligát (MLB), amely közel 200 millió dolláros bevételt könyvelhetett el a liga hivatalos weboldalán regisztrált rajongók előfizetési díjaiból. „Kétségtelen, hogy új irányokra hívta fel a figyelmünket” – értékelte Sorrell előadását Jacques Rogge, a NOB elnöke.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik