Üzleti tippek

600 milliós médiatender az NFÜ-nél

Jövő nyárig dolgozhat az NFÜ-nek az a médiaügynökség, amely elnyeri a 600 milliós keretösszegű médiavásárlási tendert. A meghívottak közé jövő hét elejéig lehet jelentkezni.

Médiavásárlásra írt ki tendert az európai uniós fejlesztési forrásokhoz kötődő kampányokat koordináló Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ). A 2010 júniusának végéig szóló megbízás keretösszege nettó 600 millió forint.

A kiíró gyorsított meghívásos pályázaton dönt, amelyre október 5-ig lehet jelentkezni. Az induló ügynökségek közül 9-ig választanak, az ajánlatokat 19-ig kell elkészíteni. Az indulás feltétele évi nettó 300 millió forintos forgalom az elmúlt két évből, emellett:

– az elmúlt 3 évből évente legalább nettó 100 millió forint értékű országos TCR-kampányról szóló referencia
– 1 fő 5 éves gyakorlatú kampányfelelős
– 1 fő 3 éves gyakorlatú médiavásárló

Az elérhető kedvezmények 60 százalékban, a médiastratégia minősége 40 százalékban számítanak az elbíráláskor, az indulás ingyenes.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik