Üzleti tippek

Kiadót vált a Marketing&Media

Új kiadó, a Médiahírek Kft. gondozza 2009. szeptembertől a Marketing&Media szaklapot és a hozzá tartozó portált.

Új kiadó gondozásában jelenik meg szeptembertől a Marketing&Madia szaklap. A kéthetente megjelenő média- és marketingpiaci lap valamint a hozzá tartozó www.marketingmedia.hu kiadói jogát a Médiahírek Kft. vásárolta meg az eddigi kiadótól, a Sanoma Budapest Zrt-től.

A Médiahírek Kft. tulajdonosi körét a Marketing&Média korábbi lapkészítői alkotják, mellettük egy pénzügyi befektető is képviselteti magát. Az új kiadó a korábbi szerkesztőséggel készítteti a lapot, a főszerkesztő az eddigi vezető szerkesztő, Simon Krisztián lett.

Az új kiadó nem tervez változtatást az immár 13 éves múltú lapban: az eddigiekhez hasonló layouttal és magas színvonalú szakmai tartalommal jelenik meg a kiadvány. Pilléreit változatlanul a legfontosabb hazai és nemzetközi tendenciákat bemutató átfogó cikkek, friss hírek, kutatási eredmények, valamint piaci elemzések alkotják.
Az új kiadó azonban a jövőben egyre nagyobb szerepet szán a www.marketingmedia.hu portálnak, ahol a látogatókat naponta friss hírek, rendszeresen pedig a legfontosabb piaci információkat összefoglaló hírlevél várja.

A Marketing&Media patinás, 13 éves múltra visszatekintő, szakmailag sikeres márka. A lap készítői az elmúlt években több úttörő kezdeményezést vittek sikerre, így idén második alkalommal készítették el a komoly érdeklődést kiváltó, a hazai médiapiac Top 50-es rangsorát bemutató szakági listát. Az eddig a kiadványt gondozó Sanoma Budapest Zrt. az új tulajdonosi körben megnyugtatóan biztosítva látja a szakmaiság továbbvitelét és a munkahelyek megtartását.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik