Üzleti tippek

Tovább erősít a Facebook

Mintegy 50 millió dollárt ad a FriendFeed tartalommegosztó oldalért a világ vezető közösségi hálózata, a Facebook.

A tranzakció a FriendFeed továbbra is önállóan végzi majd tevékenységét, később azonban várhatóan beépül a Facebook hálózatába. Az oldal egyébként egy új közösségi médiaszolgáltatás, amelynek segítségével az összes közösségi oldalról származó aktivitás megosztható.

Az ügylet egyik előzménye volt, hogy a Facebook 2008-ban meg akarta vásárolni a hasonló szolgáltatást kínáló Twittert, azonban a tranzakciót végül elmaradt. Pedig a Társaság 500 millió dollárt ajánlott a Twitterért.

A mostani „áldozattal” a világ negyedik leglátogatottabb portáljának számító Facebook vezetői már hónapok óta tárgyaltak. Az amerikai The Wall Street Journal című napilap információi szerint a vevő 50 millió dollárért vásárolta meg a FriendFeedet.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik