Az Egyesült Államokban 1979-ben startolt Nickelodeon gyerekcsatorna vezetősége idén számos újítás bevezetését döntötte el. Az egységesítés jegyében mindegyik csatornájuk logójában a Nick szó lesz látható.
Ezzel párhuzamosan az elnevezéseket is megváltoztatják, így – a hazánkban nem fogható – Nickelodeon alcsatornák közül az eddigi Nogginból Nick Jr., az N nevű csatornából pedig TeenNick lesz. A Nick az Nite és a Nicktoons csatornákat értelemszerűen nem érinti a váltás. A televízió vezetői elavultnak találták a Nickelodeon 1984 óta használt, pacnit idéző logóját, ezért ősszel ezt is újra cserélik.
A harmincadik születésnapját idén ünneplő gyermekcsatorna 150 ország 300 millió háztartásában látható. Az Egyesült Államokban, Angliában és Ausztráliában a legnézettebb gyermekcsatorna. Hazánkban viszont megelőzi a Nickelodeont a jóval többháztartásban elérhető Cartoon Network, Jetix, Minimax hármas.
Lantos Csaba: Dinamikus árplafon jöhet a benzinnél
Az EP-választásnak is van köze ahhoz, hogy a kormány csak az év végén nyújtja be a 2025-ös költségvetést az Országgyűlésnek – ismerte el a Dellában az energiaügyi miniszter, akivel a „picike felárral” vett orosz gázról is beszélgettünk, valamint a benzinárakról, melyekről épp ma dönt a kormány