Üzleti tippek

A vállalkozásokra utaznak a mobilszolgáltatók

Miközben az ügyfelek egyre fogynak, a mobilszolgáltatók inkább a kis cégeket célozzák meg ajánlataikkal – írja a Népszabadság.

A mobilpiac is megsínyli a gazdasági válságot. A Nemzeti Hírközlési Hatóság adatai szerint az aktív SIM kártyák száma 121 ezerrel csökkent áprilisban az előző hónaphoz képest.

Habár nem tartják nyilván az üzleti-lakossági előfizetések arányát, egy-egy cégnél jelentősen lelassult az előfizetői állomány bővülése. A vállalatok meggondolják, hogy újabb szerződéseket kössenek-e, és a céges előfizetéssel rendelkező dolgozók körét is sok helyen leszűkítik. Sok vállalkozás viszont az üzleti előfizetéseket választva próbálja mérsékelni költségeit.

Majorosi Emese a Pannon sajtó- és információs igazgatója szerint az üzleti előfizetőik száma az elmúlt félévben is nőtt, mely bővülés leginkább a kis- és középvállalati szektorhoz kapcsolható.

Sok kis cég még mindig lakossági tarifacsomagokat használ, miközben már mindhárom mobilszolgáltató kedvezőbb árakat kínál üzleti előfizetéseiben. Piaci megfigyelők szerint a mobilszolgáltatók most leginkább ezekre a cégekre koncentrálnak – derül ki a Népszabadságból.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik