Üzleti tippek

Jól végződött a melltartóaffér

Hibázott a brit Marks&Spencer, amikor többletköltséget rótt a nagyobb méretű melltartók vásárlóira. A kereskedelmi lánc kampányban kért bocsánatot, és akciót hirdetett.

Egész oldalas hirdetésben kért bocsánatot Nagy-Britannia tradicionális ruházati termékeiről híres áruházlánca, a Marks&Spencer. A cég elszámította magát, mikor a DD, valamint annál nagyobb méretű melltartókért 2 font (kb. 624 forint) extrát számolt fel, lévén az előállítási és anyagköltségek a nagyobb termékeknél magasabbak.

A többletköltségek miatt az érintettek országos akcióba kezdtek, a Facebook közösségi oldalon még egy csoport is létrejött, „Busts 4 Justice” (Igazságot a melleknek) néven, írja a Brandrepublic. A vállalat egyévnyi heves tiltakozás után jelentette meg hirdetését, valamint csökkentette az érintett fehérneműk árát. Emellett két hétig minden egyes melltartó árából elenged további 25 százalékot.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik